// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵

مشخص شدن بازیگر نقش اصلی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو و لی‌لی گلداستون در گروه بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی قرار دارند. حالا بالاخره بازیگر نقش اصلی فیلم هم معرفی شده است.

قرار بود دی‌کاپریو بازیگر اصلی فیلم Killers of the Flower Moon باشد. ولی حالا جسی پلمونز در نقش اصلی می‌درخشد و دی‌کاپریو بازیگر نقش مکمل مرد اثر اسکورسیزی به حساب می‌آید

جسی پلمونز ۳۲ساله، بازیگر سریال Breaking Bad، فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie، فیلم Judas and the Black Messiah، سریال فارگو، فیلم I'm Thinking of Ending Things و فیلم Game Night بازیگر نقش اصلی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی خواهد بود. این هنرمند که سابقه‌ی بازی در فیلم The Irishman اسکورسیزی را هم دارد، این‌روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است؛ تا هم در یک فیلم بلاک‌باستر پرخرج مثل Jungle Cruise حضور داشته باشد و هم منتقدها انتظار دیدن او در فیلم ترسناک خاص Antlers را بکشند.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید که در ابتدا قرار بود لئوناردو دی‌کاپریو نقش اصلی فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی را بازی کند. ولی مدتی قبل اریک راث، نویسنده‌ی فیلم Killers of the Flower Moon اعلام کرد که برای جلب رضایت لئوناردو دی‌کاپریو، ماه‌ها مشغول بازنویسی فیلم‌نامه بوده است. در فیلم‌نامه‌ی جدید هم دی‌کاپریو مثل رابرت دنیرو حکم یک بازیگر نقش مکمل مرد را دارد. تام وایت، شخصیت اصلی داستان فیلم توسط جسی پلمونز بازی می‌شود. این پروژه حالا از چند جهت تبدیل به بزرگ‌ترین اثر کارنامه‌ی جسی پلمونز شده است. او برای حضور در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی از حضور در فیلم جدید جردن پیل انصراف داد.

فیلم اقتباسی Killers of the Flower Moon شبکه آنلاین اپل به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی ساخته می‌شود. داستان کتاب منبع اقتباس به گروهی از سرخ‌پوست‌ها و ساکنین بومی آمریکا می‌پردازد که در زمین‌های اوکلاهما نفت را یافتند. درحالی‌که عملا به سمت این زمین‌ها پس زده شده بودند تا بدترین زندگی را تجربه کنند. در نتیجه وقتی ناگهان این افراد به ثروت رسیدند، قتل‌های زنجیره‌ای به راه افتادند تا هر ۱۸۴ سرخ‌پوست را بکشند و پول‌ها را بدزدند. ولی یک قهرمان می‌خواست به آن‌ها کمک کند. اریک راث گفت که پس از اعمال تغییرات مدنظر دی‌کاپریو، داستان نهایی فیلم تازه‌ی اسکورسیزی فقط ۵۰ درصد به فیلم‌نامه‌ی اصلی او شباهت دارد.

بودجه‌ی ساخت Killers of the Flower Moon به قدری زیاد است که اسکورسیزی تنها به‌خاطر شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور اپل تی‌وی پلاس توانست واقعا به کارگردانی این فیلم فکر کند. زیرا استودیو پارامونت می‌دانست که این میزان از خرج برای چنین فیلمی قطعا برای آن‌ها ضرر مالی به بار می‌آورد. در نتیجه حالا پس از اکران سینمایی، فیلم به‌صورت اختصاصی از شبکه آنلاین اپل وارد اکران خانگی می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده