نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۲

معرفی جایگزین کارگردان فیلم Avengers در سریال علمی تخیلی جدید شبکه HBO

پس از جدایی جاس ویدون از سریال The Nevers، حالا شبکه HBO شورانر جدید این سریال علمی تخیلی را استخدام کرده است.

ماه آذر بود که جاس ویدون پس از حواشی به‌وجود آمده تصمیم به جدایی از سریال The Nevers (نورز) گرفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین ویدون در این سریال علمی تخیلی شبکه HBO مشخص شده است. فیلیپا گوسلت، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Little Ashes، فیلم Holy Money و فیلم Mary Magdalene، پس از توافق با شبکه HBO قرار است در نقش شورانر در سریال The Nevers حضور داشته باشد و جایگزین جاس ویدون شود. همچنین گوسلت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال علمی تخیلی نیز نقش خواهد داشت.

پیش از این ویدون وظیفه ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Dollhouse (خانه عروسکی) را بر عهده داشت و قرار بود پس از سال‌ها به تلویزیون بازگردد که درنهایت حواشی اخیر که توسط ری فیشر، بازیگر نقش سایبورگ ایجاد شده بود، باعث جدای وی از سریال نورز شد. ویدون فیلمنامه قسمت اول سریال The Nevers را نوشته و قسمت اول و پنجم این سریال را نیز کارگردانی کرده است و در حال حاضر مشخص نیست که جدایی وی چقدر روی سریال تاثیر خواهد گذاشت.

سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی تخیلی در دوره ویکتوریا باشد که داستان یک گروه متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک مأموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. لارا دانلی، الیویا ویلیامز، جیمز نورتون، تام رایلی، آن اسکلی، بن چاپلین، پیپ تورنس، زکری مومو، ایمی منسون و نیک فراست، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Nevers حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده