نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شد؛ انتشار اولین پوستر

شرکت برادران وارنر و لجندری با انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Godzilla vs. Kong، تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم را تایید و اعلام کردند.

ماه آذر امسال بود که برادران وارنر یک تیزر ۳ ثانیه‌ای از فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر کوتاه و رسمی از گودزیلا و کینگ کونگ بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام زمان انتشار اولین تریلر فیلم گودزیلا علیه کونگ مشخص شده است. شرکت برادران وارنر و لجندری امروز اولین پوستر رسمی فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کردند که در آن شاهد حضور گودزیلا در دریا هستیم که در حال حرکت به سمت شهر و کینگ کونگ است که در داخل شهر ایستاده است و طبق شعار فیلم، یکی از این دو هیولا شکست خواهد خورد:

گودزیلا در مقابل کینگ کونگ در اولین پوستر رسمی فیلم Godzilla vs. Kong

همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong در روز یکشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد. فیلم Godzilla vs. Kong بخشی از یک دنیای سینمایی هیولایی است که کار آن با اکران فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. این مجموعه با انتشار فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد و سال گذشته نیز فیلم Godzilla: King of the Monsters روی پرده‌های سینما رفت. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در گیشه فروش کرده‌اند.

میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch و فیلم Death Note، وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده داشته است.

این در حالی است که اوایل این هفته بود که اکران فیلم Godzilla vs. Kong یک هفته جلو افتاد و اکنون فیلم گودزیلا علیه کونگ برای اکران در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده