نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

حضور الکساندر اسکارشگرد در فیلم Godzilla vs Kong تایید شد

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن الکساندر اسکارشگرد به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، الکساندر اسکارشگرد که برای بازی در سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) جایزه گلدن گلوب و امی دریافت کرده، به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار از مجموعه MonsterVerse اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. علاوه بر اسکارشگرد، میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون و فرانسیس مک دورمند، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است به زودی آغاز شود و با نزدیک شدن به زمان آن، فهرست بازیگران این فیلم نیز در حال گسترش و تکمیل است.

اسکارشگرد سابقه بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Zoolander (زولندر) و دنباله آن، فیلم The Legend of Tarzan (افسانه تارزان)، فیلم Mute (بی‌صدا) و فیلم Hold the Dark را در کارنامه خود دارد. با این حال، او بیشتر برای بازی در دنیای تلویزیون شناخته شده است. پیش از این اسکارشگرد برای بازی در سریال True Blood (ترو بلاد) شناخته می‌شد و در ادامه برای بازی در سریال Big Little Lies با تحسین منتقدان و بینندگان تلویزیون مواجه شد. او همچنین اخیرا در سریال The Little Drummer Girl (دختر درامر کوچک) به ایفای نقش پرداخته است که پخش آن از یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

فیلم The Aftermath، فیلم The Hummingbird Project و فیلم Flarsky (فلارسکی)، فیلم‌های بعدی اسکارشگرد هستند. کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود و تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. 

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده