نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲

تیزر کوتاه فیلم Godzilla vs. Kong آماده شدن گودزیلا و کینگ کونگ برای نبرد را نشان می‌دهد

برادران وارنر یک تیزر ۳ ثانیه‌ای از فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر کوتاه و رسمی از گودزیلا و کینگ کونگ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر کوتاه و رسمی از فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) منتشر شده است. شب گذشته و در حاشیه پنل برادران وارنر در CCXP، این استودیو تیزر کوتاهی از این فیلم هیولایی را منتشر کرد و اگرچه درنهایت شاهد نمایش تریلر کامل فیلم نبودیم، اما در این تیزر کوتاه شاهد نمایی کامل از گودزیلا و کینگ کونگ هستیم که آماده نبرد با یکدیگر می‌شوند. متاسفانه هنوز زمان انتشار اولین تریلر فیلم Godzilla vs Kong مشخص نیست، اما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما مدتی پیش مشخص شد که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود که این تصمیم با واکنش منفی لجندری مواجه شده است. میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla vs. Kong بخشی از یک دنیای سینمایی هیولایی است که کار آن با اکران فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. این مجموعه با انتشار فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد و سال گذشته نیز فیلم Godzilla: King of the Monsters روی پرده‌های سینما رفت. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در گیشه فروش کرده‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده