نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

بازیگر فیلم The Nun به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شد

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن دمیان بیچیر، بازیگر فیلم The Nun به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت کولایدر منتشر کرده، دمیان بیچیر، بازیگر نامزد جایزه اسکار، به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شده و قرار است یک نقش کلیدی را در این فیلم بازی کند. با این حال، مانند تمامی بازیگران جدید فیلم، اطلاعات بیشتری از نقش بیچیر در فیلم Godzilla vs Kong منتشر نشده است. علاوه بر بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون و فرانسیس مک‌دورمند، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است.

همچنین، میلی بابی براون، کایل چندلر و جانگ زئی، که پیش از این فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) نقش آفرینی کرده‌اند، قرار است در فیلم Godzilla vs Kong بازگردند و به ایفای نقش بپردازند. فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود و تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. 

بیچیر برای بازی در فیلم A Better Life (یک زندگی بهتر)، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او همچنین در فیلم‌های دیگری چون فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت)، فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز)، فیلم Machete Kills (ماچته می‌کشد)، فیلم Savages (وحشی‌ها) و سریال The Bridge (پل) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم The Nun (راهبه)، جدیدترین کار بیچیر است که ماه گذشته اکران شد و فیلم The Grudge (کینه) و فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام برمی‌دارد)، فیلم‌های بعدی بیچیر خواهند بود.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده