نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

فیلم Godzilla vs. Kong قرار است زودتر از انتظار اکران شود

برادران وارنر از تغییر تاریخ اکران فیلم Godzilla vs. Kong خبر داد و حالا این فیلم قرار است دو ماه زودتر از زمان اعلام شده روی پرده برود و همچنین از HBO Max پخش شود.

هفته گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر و لجندری در آستانه توافق برای پخش همزمان فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا علیه کونگ) در سالن‌های سینما و HBO Max هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم دو ماه جلو افتاده است. فیلم Godzilla vs. Kong در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود، اما اکنون برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم هیولایی اکنون برای اکران در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود

به‌نظر می‌رسد که اختلاف بین برادران وارنر و لجندی حداقل برای فیلم Godzilla vs. Kong حل‌و‌فصل شده و قابل انتظار است که باتوجه‌به تغییر تاریخ اکران و جلو افتادن آن، به‌زودی اولین تریلر رسمی فیلم گودزیلا علیه کونگ نیز منتشر شود. فیلم Godzilla vs. Kong با بودجه تولید بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، یکی از دو پروژه‌ بزرگ لجندری است که این استودیو با برادران وارنر در مورد نحوه نمایش آن اختلاف دارد. بااین‌حال، اطلاعاتی از وضعیت فیلم Dune، دیگر فیلم مشترک برادران وارنر و لجندری در دسترس نیست. 

لوگو رسمی فیلم Godzilla vs. Kong

میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch و فیلم Death Note، وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده داشته است.

فیلم Godzilla vs. Kong بخشی از یک دنیای سینمایی هیولایی است که کار آن با اکران فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. این مجموعه با انتشار فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد و سال گذشته نیز فیلم Godzilla: King of the Monsters روی پرده‌های سینما رفت. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در گیشه فروش کرده‌اند. ماه گذشته برادران وارنر یک تیزر ۳ ثانیه‌ای از فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر کوتاه و رسمی از گودزیلا و کینگ کونگ بودیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده