نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱

کارگردان سریال Willow به علت مشکلات شخصی از آن جدا شد

جان ام چو که قرار بود قسمت پایلوت سریال Willow را کارگردانی کند، به علت مشکلات شخصی تصمیم گرفته تا دیگر وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده نداشته باشد.

ماه مهر امسال بود که سرانجام ساخت سریال Willow (ویلوو) تایید شد که این سریال فانتزی قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود. این سریال درواقع دنباله فیلم آن است که این فیلم در سال ۱۹۸۸ به‌کارگردانی ران هاوارد و براساس داستانی از جرج لوکاس تولید و منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم تولید این سریال فانتزی ایجاد شده است. جان ام. چو، کارگردان فیلم Crazy Rich Asians و فیلم In the Heights که قرار بود وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Willow را بر عهده داشته باشد، تصمیم گرفت تا از سمت کارگردانی این سریال انصراف دهد.

چو با انتشار بیانیه‌ای در توییتر شخصی خود دلیل این موضوع را مشکلات شخصی عنوان کرده که براساس بیانیه وی، او توضیح داد که به علت مشکلات شخصی و تداخل برنامه مجبور شده تا از پروژه‌ای که آرزوی آن را داشت، خارج شود. چو توضیح داد که به‌دلیل قرنطینه عمومی در انگلستان و همچنین به‌دنیا آمدن فرزند جدیدش در تابستان ۲۰۲۱، نمی‌تواند به بریتانیا سفر کند و به‌گفته وی، اکنون زمان مناسبی برای سفر کاری به این کشور برای او و خانواده‌اش نیست. بااین‌حال، چون هنوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Willow حضور دارد و به‌صورت کامل از این سریال جدا نشده است. در هر حال دیزنی و لوکاس‌فیلم اکنون به‌دنبال استخدام کارگردان دیگری هستند تا جای چو را در سریال پر کند.

اتفاقات سریال Willow قرار است چندین سال پس از حوادث فیلم اصلی جریان داشته باشد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت وارویک دیویس در نقش «ویلو آفگود» نیز باشیم. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story، به‌عنوان شورانر و نویسنده در سریال Willow حضور دارد و وندی مریکل، تهیه‌کننده سریال Arrow، به‌عنوان دستیار شورانر به او کمک خواهد کرد. علاوه‌بر دیویس، الی بمبر، کیلی اسپینی و ارین کلیمن، سه بازیگر دیگری هستند که قرار است در سریال فانتزی ویلوو حضور داشته و به ایفای نقش بپردازند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Willow از ماه مارس (اسفند-فروردین) در بریتانیا آغاز شود و در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار این سریال فانتزی از دیزنی پلاس باشیم.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده