نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

کارگردان فیلم Beanpole سکان هدایت سریال The Last Of Us را در دست گرفت

کانتمیر بالاگوف، کارگردان فیلم Beanpole پس از جدایی یوهان رنک از سریال The Last Of Us سکان هدایت آن را در دست می‌گیرد.

سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO در نوامبر سال ۲۰۲۰ نخستین کارگردانش یعنی یوهان رنک را از دست داد که بیشتر برای کارگردانی سریال Chernobyl (چرنوبیل) شناخته می‌شد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این سریال مورد انتظار کارگردان دیگری را پیدا کرده است تا سکان هدایت اپیزودهایش را در دست بگیرد. براساس گزارش هالیوودریپورتر، کانتمیر بالاگوف برای کارگردانی سریال The Last of Us انتخاب شده است که کارگردانی فیلم‌های Closeness (نزدیکی) و Beanpole (قد دراز) را در کارنامه دارد. این کارگردان اهل روسیه در جشنواره‌ی فیلم کن برای فیلم «قد دراز» مورد تحسین قرار گرفت و برای اولین‌بار کارگردانی یک سریال را تجربه می‌کند.

کانتمیر بالاگوف در این پروژه با کریگ مازن، نویسنده‌ی سریال «چرنوبیل» و نیل دراکمن، کارگردان بازی‌های The Last Of Us همکاری می‌کند. کریگ مازن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی سریال «آخرین بازمانده از ما» را برعهده دارد و دراکمن به‌عنوان نویسنده‌ی آن فعالیت می‌کند. براساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، ظاهراٌ سریال The Last Of Us وقایع نخستین بازی این مجموعه را پوشش می‌دهد. وارنرمدیا برای شرح داستان این اثر می‌نویسد: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین اتفاق می‌افتد. بازمانده‌ای سرسخت با نام جوئل برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشن تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سرتاسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند.»

بااین‌حال کریگ مازن پیش از این تأیید کرد که در سریال The Last Of Us شاهد کاراکترها و رویدادهایی خواهیم بود که در بازی‌های مجموعه جایی نداشتند. این می‌تواند بدین معنا باشد که سریال حوادث مابین بازی‌های The Last of Us و The Last of Us Part II را به نمایش بگذارد. گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز محبوب بازی‌های این مجموعه نیز باری دیگر برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت که خبر خوبی برای طرفداران است. در اردیبهشت امسال تروی بیکر، صداپیشه‌ی جوئل در گفت‌وگو با Fandom نسبت‌به اقتباس تلویزیونی The Last of Us ابراز امیدواری کرد و گفت که سیستم اپیزودی آن امکان روایت داستان به‌شکل بهتر و موثرتر را برای سازندگان فراهم می‌کند.

تروی بیکر در این گفت‌وگو بیان کرد که امید زیادی به سریال The Last Of Us دارد و شانس موفقیت آن را بسیار بالا می‌داند، اما همچنان قاطعانه بر این باور است که بهترین راه برای تجربه‌ی داستان جوئل و الی در دست گرفتن کنترلر است. این صداپیشه‌ی نام‌آشنا در این‌باره اظهار داشت: «هیچ چیزی نمی‌تواند مانند تجربه‌ی بازی باشد، اما فکر می‌کنم که اقتباس تلویزیونی The Last Of Us می‌تواند تجربه‌ی نزدیکی به بازی‌های مجموعه ارائه دهد؛ بنابراین با این سریال می‌توان تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کسانی قرار داد که به هر دلیل تمایلی به تعامل با کاراکترها ازطریق بازی ندارند.» همچنین مدتی قبل کیتلین دیور، بازیگر فیلم‌های Booksmart‎ (بوک اسمارت) و Beautiful Boy (پسر زیبا) برای اجرای نقش الی در سریال The Last Of Us ابراز علاقه کرد و گفت که عاشق نقش‌آفرینی در این اقتباس تلویزیونی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده