نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳

بن افلک وظیفه کارگردانی فیلم Keeper of Lost Cities برای دیزنی را بر عهده گرفت

بن افلک در همکاری با والت دیزنی قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Keeper of Lost Cities را بر عهده بگیرد که در نوشتن فیلمنامه آن نیز نقش خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک پس از توافق با والت دیزنی وظیفه کارگردانی فیلم Keeper of Lost Cities را بر عهده گرفته است. این فیلم فانتزی اقتباسی از یک مجموعه رمان فانتزی به همین نام اثر شنون مسنجر است. کیت گریمون و افلک نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Keeper of Lost Cities را بر عهده خواهند داشت. این رمان‌های فانتزی داستان سوفی، دختری ۱۲ ساله را دنبال می‌کند که قابلیت تله‌پاتی را در اختیار دارد. همان‌طور که سوفی در حال کشف رمز و راز قدرت‌های خود است، او متوجه می‌شود که وی درواقع انسان نیست و در عوض از دنیای دیگری است که درکنار دنیای ما وجود دارد.

این مجموعه در حال حاضر دارای هشت قسمت است و نهمین قسمت آن نیز قرار است منتشر شود و تا به امروز بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. همچنین مدیسون عینلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Keeper of Lost Cities حضور خواهد داشت. افلک پیش از این برای کارگردانی فیلم Argo توانسته بود جایزه اسکار بهترین فیلم سال را در سال ۲۰۱۳ دریافت کند. او همچنین وظیفه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Gone Baby Gone، فیلم The Town و فیلم Live by Night را نیز بر عهده داشته است.

افلک طی ماه‌های گذشته وظیفه کارگردانی فیلمی براساس ماجراهای تولید فیلم Chinatown (محله‌ چینی‌ها) برای پارامونت و فیلم Ghost Army (ارتش شبح) برای یونیورسال را نیز بر عهده گرفته بود. فیلم The Way Back، آخرین فیلمی بود که در آن شاهد حضور افلک بودیم و از فیلم‌های آینده وی می‌توان به فیلم Deep Water و فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات اشاره کرد. افلک همچنین قرار است برای بازی دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash نیز بازگردد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده