نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

سریال تلویزیونی The Elder Scrolls ظاهرا توسط نتفلیکس در دست ساخت است

شایعه جدیدی که درباره همکاری بتسدا و نتفلیکس منتشر شده، به احتمال ساخت سریال تلویزیونی The Elder Scrolls اشاره دارد.

شبکه استریم نتفلیکس با پروژه‌های متعددی مانند The Witcher، Castlevania و Assassin’s Creed و Resident Evil به کانون تولید محتوای تلویزیونی براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی مشهور و موفق تبدیل شده است. حالا شایعه جدیدی در این رابطه منتشر شده که نشان می‌دهد این ترند همچنان ادامه خواهد داشت. براین اساس، به نظر می‌رسد که نتفلیکس مشغول ساخت اقتباس تلویزیونی یکی از مجموعه بازی‌های اسطوره‌ای دنیای گیمینگ، یعنی سری The Elder Scrolls است.

گزارش جدیدی که در رابطه با تازه‌ترین پروژه شبکه نتفلیکس منتشر شده، به همکاری این پلتفرم استریمینگ با استودیوی بتسدا برای تولید یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls اشاره دارد. اولین قسمت از سری الدر اسکرولز که اولین‌بار در سال ۱۹۹۴ منتشر شد بعدها به یکی از طولانی‌ترین فرانچایزهای بتسدا در طول تاریخ عملکرد این شرکت تبدیل شد. قسمت‌های اصلی این مجموعه شامل Morrowind، Oblivion و Skyrim می‌شوند. ظاهراً پروژه نتفلیکس، یک برداشت لایو اکشن از وقایع خط داستانی اصلی الدر اسکرولز خواهد بود. نتفلیکس علاوه‌بر این اظهار داشته که این پروژه با هدف ساخت یک مجموعه بزرگ در حد و اندازه‌های The Witcher آغاز شده است.

نمایی از بازی های The Elder Scrolls

این گزارش توسط دنیل ریچمن (Daniel Ritchtman) از منابع قابل اطمینان انتشار اخبار غیررسمی دنیای سینما و تلویزیون مطرح شده است. ریچمن قبلاً هم اطلاعات موثقی را در ارتباط با صنعت فیلم و سریال منتشر کرده است. بااین‌حال، تا زمان تأیید رسمی این خبر، باید این ادعا را در حد یک شایعه در نظر گرفت.

در مورد اینکه رویکرد بتسدا در اینباره به چه شکل خواهد بود، باید گفت که احتمالاً این شرکت نیز متمایل به همکاری با نتفلیکس خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، بتسدا پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد دارد با همکاری آمازون یک سریال تلویزیونی جدید را براساس مجموعه بازی‌های Fallout تولید کند. البته باید دید که آیا شرکت‌های طرف قرارداد بتسدا حاضر به همکاری همزمان این استودیو با دو سرویس استریمینگ برای تولید سریال‌های تلویزیونی خواهند بود یا شرایط به نحو دیگری رقم خواهد خورد. در هر حال، اقدامات قبلی بتسدا نشان می‌دهد که این شرکت حداقل به حضور در حوزه تلویزیون علاقه‌مند است.

شخصیت اصلی بازی های The Elder Scrolls

همان‌طور که اشاره شد، هنوز هیچ کدام از طرفین Bethesda یا Netflix این اطلاعات را تأیید نکرده‌اند، اما در صورتی که نهایتاً شاهد عملی شدن این همکاری باشیم، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از آن با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود. تا آن زمان، می‌توانید در سایر مقالات مرتبط با بازی‌های The Elder Scrolls، به مناسبت ۲۵ سالگی این مجموعه مروری بر اتفاقات دنیای The Elder Scrolls داشته باشید.

نظر شما درباره سریال تلویزیونی The Elder Scrolls چیست؟ آیا این مجموعه می‌تواند موفقیت‌های The Witcher تکرار کند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده