نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۶

سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو برای فصل دوم تمدید شد

شبکه HBO Max از تمدید سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو که با تحسین زیادی مواجه شده، برای فصل دوم خبر داده است.

پنج شنبه هفته گذشته بود که پخش سریال The Flight Attendant (مهماندار هواپیما) از شبکه HBO Max به پایان رسید. پخش این سریال با اینکه بی سروصدا آغاز شد، اما توانست تحسین منتقدان و بینندگان را جلب کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی درام برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه HBO Max اعلام کرد که سریال The Flight Attendant برای فصل دوم باز خواهد گشت. این سریال درواقع اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کریس بوهجالیان بود که در ابتدا تنها برای یک فصل برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که HBO Max در نظر دارد تا از الگویی مشابه سریال Big Little Lies برای ادامه دادن داستان و اتفاقات سریال «مهماندار هواپیما» بهره ببرد.

سریال The Flight Attendant داستان کسی باودن را دنبال می‌کند که یک مهماندار هواپیما است و پس از آشنایی با الکس، سوکولف، یکی از مسافران هواپیما با جسد وی در اتاق هتلش در بانکوک مواجه می‌شود و در ادامه او از محل جرم فرار می‌کند و به نیویورک باز می‌گردد و همان‌طور که به‌دنبال اثبات بی‌گناهی خودش است، او باید قاتل الکس را نیز پیدا کند که قاتل او نیز به‌دنبال یافتن و کشتن کسی است. کیلی کوئوکو در نقش کسی باودن، میخیل هایسمان در نقش الکس سوکولف، زوسیا مامیت، تی آر نایت، میشل گومز، کولین وودل، مرل دندریج، نولان جرارد فانک، رزی پرز و گریفین متیوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Flight Attendant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

استیو ایوکی وظیفه ساخت سریال The Flight Attendant را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم نیز بازگردد. فصل اول سریال «مهماندار هواپیما» در ۸ قسمت تولید شده بود که انتظار می‌رود فصل دوم نیز در هشت قسمت تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود. همچنین در حال حاضر تنها بازگشت کیلی کوئوکو در فصل دوم سریال The Flight Attendant تایید شده که بازی وی با تحسین بسیاری از منتقدان مواجه شده است.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده