نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

فیلم Star Wars: Rogue Squadron داستانی جدید را روایت می‌کند

پتی جنکینز اخیراً در گفت‌وگو با آی‌جی‌ان تأیید کرد که فیلم Star Wars: Rogue Squadron یک اقتباس از بازی‌های ویدیویی مجموعه نخواهد بود.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پتی جنکینز، کارگردان فیلم‌های Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) و Monster (هیولا) تأیید کرد که فیلم Star Wars: Rogue Squadron (جنگ‌های ستاره‌ای: گُردان هوایی روگ) یک اقتباس از بازی‌هایی با همین نام نخواهد بود. با اینکه نام فیلم مورد بحث مشابه نام یک مجموعه بازی ویدیویی در سبک آرکید است، اما پتی جنکینز اخیراً در گفت‌وگو با آی‌جی‌ان اعلام کرد که این فیلم داستانی کاملاً بدیع خواهد داشت.

کارگردان فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) در این‌باره گفت: «ما با الهام از بازی‌ها و کتاب‌ها یک فیلم اورجینال و تازه از مجموعه‌‌ی جنگ‌های ستاره‌ای می‌سازیم. موارد بسیاری درباره‌ی همه‌ی آن بازی‌ها و کتاب‌ها وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود، اما فیلم Star Wars: Rogue Squadron دارای داستانی بدیع است و من برای انجام این کار بسیار هیجان‌زده هستم». ظاهراً این فیلم داستان لوک اسکای‌واکر و خلبان وج آنتیلس را روایت نخواهد کرد که نقش بزرگی در حمله به پایگاه‌های امپراتوری کهکشانی دارند. از توضیحات پتی جنکینز این‌طور به نظر می‌آید که ما همچنان با داستان یک خلبان جنگنده سروکار خواهیم داشت، اما باید انتظار چیزی متفاوت از جنگ رودرروی دو هواپیمای جنگنده و مأموریت‌های اسکورت را داشته باشیم که بارها در بازی‌های این مجموعه شاهدشان بودیم.

مدتی قبل شرکت دیزنی در رویداد Investor’s Day از فیلم Star Wars: Rogue Squadron رونمایی کرد و اظهار داشت که این اثر برای اکران در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۳ میلادی در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از مجموعه‌ی Rogue Squadron به‌دست بیاورید، اکنون زمان مناسبی برای تجربه‌ی بازی Star Wars: Squadrons است. این بازی اخیراً میزبان به‌روزرسانی رایگان جدیدی بود که علاوه‌بر معرفی استارفایتر B-wing برای «جمهوری جدید» و استارفایتر Defender برای «امپراتوری کهکشانی» بسیاری از مشکلات آن را نیز رفع کرد. بازی Star Wars: Squadrons به‌واسطه‌ی گرافیک بصری چشم‌نواز، ارائه تعادل مناسب میان استارشیپ‌ها و طراحی متفاوت و بسیار خوب استارشیپ‌ها توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کند که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

زمانی بازی‌های کلاسیک جنگ‌های ستاره‌ای با ارائه نبردهای هوایی کاربران را سرگرم می‌کردند. بازی Star Wars: Squadrons سعی دارد همان تجربه را با شکل و شمایلی تازه به تصویر بکشد. این بازی در بعضی از جنبه‌های ساختاری نظیر ارائه‌ی یک حس نبرد هوایی با استارشیپ‌های متفاوت به‌خوبی وظیفه خود را انجام داده است. هر یک از سفینه‌های فضایی ساختار منحصربه‌فردی دارند و استودیو موتیو با وجود ارتقاهای مختلف توانسته گیم‌پلی متعادلی را خلق کند. این در حالی است که Squadrons از نظر داستانی ایده‌ی بسیار جالبی دارد، اما به‌خاطر عدم شخصیت‌پردازی مناسب نمی‌تواند روی واقعی خود را به مخاطب نشان دهد و در بهترین حالت، یک داستان متوسط و زمینه‌سازی برای بخش‌ چندنفره را مشاهده می‌کنیم. با اینکه این بازی یک محصول ۴۰ دلاری است ولی می‌توانست محتویات بیشتری برای بخش چندنفره داشته باشد و به همین دلیل امکان دارد پس از گذشت چند روز و چند ساعت از تجربه‌ی آن خسته شوید.

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده