نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

فیلم‌های پینوکیو و Peter Pan and Wendy به‌جای اکران در سینما از دیزنی پلاس منتشر خواهند شد

والت دیزنی از عدم اکران فیلم Pinocchio با بازی تام هنکس و فیلم Peter Pan and Wendy در سینماها و انتشار این فیلم‌ها ازطریق دیزنی پلاس خبر داده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی در طول برنامه Investor Day وضعیت دو فیلم لایو اکشن جدیدش را مشخص کرده است. دیزنی در طول این برنامه تایید کرد که فیلم Pinocchio (پینوکیو) و فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) دیگر قرار نیست در سینماها روی پرده بروند و به‌جای آن شاهد انتشار مستقیم این فیلم‌ها ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس خواهیم بود. البته پیش از این نیز خبر بررسی دیزنی برای انتشار این دو فیلم ازطریق سرویس استریمش منتشر شده بود و حالا این تصمیم نهایی و اعلام شده است. بااین‌حال، فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون همچنان قرار است ازطریق سینماها اکران شود.

رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، وظیفه کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده خواهد داشت و همچنین دیزنی تایید کرد که تام هنکس نقش پدر ژپتو را در فیلم پینوکیو بازی خواهد کرد. دیوید لاوری که پیش از این با دیزنی در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم Pete's Dragon (اژدهای پیت) همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم جدید پیتر پن را بر عهده دارد. 

لوگو رسمی فیلم Peter Pan and Wendy / پیتر پن و وندی

جود لا در نقش کاپیتان هوک، اور اندرسون در نقش وندی، الکساندر مولانی در نقش پیتر پن، یارا شهیدی در نقش تینکربل و آلیسا واپاناتک در نقش تایگر لیلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Peter Pan and Wendy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه‌براین، دیزنی اخیرا اعلام کرده که انیمیشن Raya and the Last Dragon قرار است همزمان با اکران، در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند) ازطریق دیزنی پلاس نیز منتشر شود. این درحالی‌که است که برادران وارنر اخیرا اعلام کرده که تمامی فیلم‌های این استودیو در سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سینماها ازطریق HBO Max نیز منتشر خواهند شد و ظاهرا دیزنی نیز درنهایت تصمیم دارد روشی تقریبا مشابه را اجرا کند.

برنامه Investor Day هفته گذشته برگزار شد و در طول آن شاهد انتشار اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه‌های مختلف والت دیزنی بودیم. در طول این برنامه دیزنی در ابتدا از آینده آثار سینمایی و تلویزیونی جنگ ستارگان صحبت کرد و پس از آن اطلاعاتی در در مورد آثار سینمایی و تلویزیونی آینده بخش انیمیشن‌سازی دیزنی به اشتراک گذاشت و پیکسار نیز در ادامه آثار سینمایی و تلویزیونی جدیدی را معرفی کرد. پس از آن نوبت به مارول رسید تا حسابی طرفدارانش را هیجان‌زده کند و اطلاعات بسیاری از آینده فیلم‌ها و سریال‌های این مجموعه را منتشر کرد


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده