نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۵

انیمیشن Raya and the Last Dragon همزمان با اکران در سینماها از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد

والت دیزنی امشب رسما اعلام کرد که انیمیشن Raya and the Last Dragon قرار است همزمان با اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر شود.

در حال حاضر دیزنی در حال برگزاری برنامه Investor Day است و طی آن قرار است شاهد انتشار اخبار جدیدی باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) قرار است همزمان با اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر شود.

اگر به دنبال لیست انیمیش های 2021 هستید، فهرست زومجی را از دست ندهید.

این انیمیشن سینمایی برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که در همین روز کاربران دیزنی پلاس نیز می‌توانند آن را تماشا کنند، اما با این تفاوت که انیمیشن رایا و آخرین اژدها ازطریق Premier Access روی Disney Plus منتشر خواهد شد که درواقع این روش ظاهرا مشابه روش انتشار فیلم Mulan (مولان) هست.

در این روش کاربران دیزنی پلاس باید ۳۰ دلار برای تماشای فیلم مولان پرداخت می‌کردند، اما دیزنی در مورد هزینه تماشا انیمیشن Raya and the Last Dragon روی دیزنی پلاس صحبتی نکرده است. بااین‌حال، انیمیشن Soul (روح) بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود. این درحالی‌که است که برادران وارنر اخیرا اعلام کرده که تمامی فیلم‌های این استودیو در سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سینماها ازطریق HBO Max نیز منتشر خواهند شد و ظاهرا دیزنی نیز درنهایت تصمیم دارد روشی تقریبا مشابه را اجرا کند. همچنین دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

رایا به‌دنبال آخرین اژدها در جنگل در پوستر جدید انیمیشن Raya and the Last Dragon

کلی مری ترن در نقش رایا و آوکافینا در نقش سیسو (Sisu)، تنها بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها برای صداپیشگی در انیمیشن Raya and the Last Dragon تایید و اعلام شده است. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ) و دستیار کارگردان انیمیشن Moana (موآنا)، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده