نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دیزنی تغییرات جدید برنامه اکران فیلم‌های خود را اعلام کرد؛ از اعلام تاریخ اکران Free Guy تا Rogue Squadron

شرکت والت دیزنی تغییرات جدیدی در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود اعمال کرده است که در آن شاهد اعلام تاریخ اکران جدید فیلم Free Guy تا اعلام تاریخ اکران فیلم Rogue Squadron هستیم.

برنامه Investor Day شب گذشته تا بامداد امروز برگزار شد و در طول آن شاهد انتشار اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه‌های مختلف والت دیزنی بودیم. در طول این برنامه دیزنی در ابتدا از آینده آثار سینمایی و تلویزیونی جنگ ستارگان صحبت کرد و پس از آن اطلاعاتی در در مورد آثار سینمایی و تلویزیونی آینده بخش انیمیشن‌سازی دیزنی به اشتراک گذاشت و پیکسار نیز در ادامه آثار سینمایی و تلویزیونی جدیدی را معرفی کرد. پس از آن نوبت به مارول رسید تا حسابی طرفدارانش را هیجان‌زده کند و اطلاعات بسیاری از آینده فیلم‌ها و سریال‌های این مجموعه را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی تغییرات جدیدی در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود اعمال کرده است.

در ابتدا دیزنی اعلام کرد که اکران فیلم The King's Man که پیش درآمد فیلم‌های کینگزمن به کارگردانی متیو وان است، با یک ماه تأخیر اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند) اکران شود. به‌جای این فیلم اکشن، فیلم Antlers از سرچلایت پیکچرز قرار است در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۱ اسفند) روی پرده برود. اکران انیمیشن Raya and the Last Dragon نیز یک هفته جلو افتاده و این انیمیشن سینمایی اکنون برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، از دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد. فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز نیز سرانجام تاریخ اکران جدید دریافت کرد و این فیلم کمدی اکشن اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده برود.

رایان رینولدز در فیلم جدید Free Guy

همچنین فیلم Death on the Nile با بازی و به کارگردانی کنت برانا نیز برای اکران در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌براین، دیزنی اعلام کرد که انیمیشن Encanto قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذر ۱۴۰۰) روی پرده برود. همان‌طور که البته احتمالا خبر دارید، برنامه اکران برخی از فیلم‌های مارول نیز تغییر کرده بر این اساس، فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ، فیلم Black Panther II برای اکران در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) و فیلم Captain Marvel 2 برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آذر ۱۴۰۱)، برنامه‌ریزی شده‌اند.

همچنین انیمیشن Turning Red قرار است در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) و انیمیشن Lightyear قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما بروند. مهم‌ترین اعلام دیزنی هم به فیلم Star Wars: Rogue Squadron، جدیدترین فیلم دنیای جنگ ستارگان تعلق داشت که دیزنی رسما اعلام کرد که قسمت جدید فیلم Star Wars برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. پتی جنکینز، کارگردان هر دو قسمت فیلم Wonder Woman، وظیفه کارگردانی فیلم Star Wars: Rogue Squadron را بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده