نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

پاتریک ویلسون فیلم Insidious 5 را کارگردانی خواهد کرد

پاتریک ویلسون سکان هدایت فیلم ترسناک Insidious 5 را در دست گرفت که اسکات تیمز فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پاتریک ویلسون پشت دوربین قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های Insidious (توطئه‌آمیز) قرار می‌گیرد. این بازیگر که نقش‌آفرینی در این مجموعه‌ی دلهره‌آور را در کارنامه دارد، با فیلم Insidious 5 (توطئه‌آمیز ۵) نخستین کارگردانی خود را تجربه خواهد کرد. اسکات تیمز فیلم‌نامه‌ی این فیلم را براساس داستانی از لی ونل، یکی از خالقان مجموعه به رشته‌ی تحریر درآورده است و تای سیمپکینز و پاتریک ویلسون در آن بازی می‌کنند. فیلم «توطئه‌آمیز ۵» داستان خانواده‌ی لمبرت را ۱۰ سال پس از آخرین قسمت مجموعه روایت می‌کند که دالتون وارد دانشگاه شده است. شرکت «سونی پیکچرز» نیز کار توزیع فیلم را برای شرکت «بلوم‌هاوس» انجام می‌دهد.

جیسون بلام از طرف شرکت «بلوم‌هاوس»، جیمز وان، لی ونل و اورن پلی به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Insidious 5 فعالیت می‌کنند و برایان کاواناو-جونز و استیون اشنایدر تهیه‌کنندگان اجرایی آن را خواهند بود. پاتریک ویلسون با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت: «برای کارگردانی قسمت بعدی مجموعه‌ی Insidious بسیار مفتخر و هیجان‌زده‌ام. این فیلم فرصت شگفت‌انگیزی را برای شرح سرگذشت خانواده‌ی لمبرت در طول یک دهه‌ی گذشته و مواجهه‌ی آن‌ها با عواقب انتخاب‌هایشان فراهم می‌کند. کارگردانی این فیلم برای من از نظر حرفه‌ای و شخصی لحظه‌ای به‌یادماندنی است و بسیار سپاسگزارم که روایت دنباله‌ی این داستان دلهره‌آور و تأثربرانگیز به من سپرده شده است. پیش به سوی آینده ...»

جیسون بلام در این‌باره گفت: «یکی از دلایل اصلی میل و رغبت طرفداران به مجموعه‌ی Insidious این است که افراد دخیل در فیلم نخست هنوز در آن مشارکت دارند و آن را پرانرژی، جذاب و ممتاز نگه داشته‌اند. از همکاران‌مان در این مجموعه بسیار سپاسگزارم.» استیون برش، رئیس شرکت «اسکرین جمز» درباره‌ی فیلم «توطئه‌آمیز ۵» اظهار داشت: «ما از بازگشت پاتریک ویلسون برای ایفای نقش جاش، کارگردانی قسمت پنجم مجموعه و سوق دادن داستان درکنار تای سیمپکینز به نسل بعدی بسیار هیجان‌زده‌ایم.» آخرین قسمت این مجموعه با نام Insidious: The Last Key (توطئه‌آمیز: آخرین کلید) در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری توانست ۱۶۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. مجموعه فیلم‌های «توطئه‌آمیز» پس از اکران ۴ فیلم به مجموع فروش ۵۳۹ میلیون دلاری دست یافته است که باتوجه‌به بودجه‌ی ۲۶.۵ میلیون دلاری هر چهار فیلم واقعاً شگفت‌انگیز است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده