نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

شبکه هولو تاریخ پخش فیلم Books of Blood را اعلام کرد

شبکه هولو به‌تازگی تاریخ دقیق پخش فیلم اقتباسی Book of Blood را اعلام کرده و از پوستر رسمی آن رونمایی کرده است.

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه هولو (Hulu) اعلام کرده است که فیلم سینمایی Books of Blood در روز ۷ اکتبر (۱۶ مهر) پخش خواهد شد، این شبکه همچنین پوستر فیلم را منتشر کرده است. این فیلم سینمایی اقتباسی از مجموعه کتاب‌های ترسناک Books of Blood نوشته‌ی کلیو بارکر است. فیلمی که با برانسون براگا در آن به‌عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان حاضر شده است و بریت رابرستن از بازیگران آن است.

مجموعه کتاب Books of Blood در ۶ جلد طی سال‌های ۸۵-۱۹۸۴ منتشر شد. عنصر غالب این مجموعه ژانر وحشت بود و در آن عناصری فانتزی نیز دیده می‌شد. مجموعه‌ای که در زمان انتشار با استقبال منتقدان و خوانندگان مواجه شد و استیون کینگ نیز از نویسنده‌ی آن یعنی کلیو بارکر به‌عنوان «آینده‌ی [ژانر] وحشت» یاد کرد. برخی از داستان‌های این مجموعه که در فیلم نیز به کار رفته‌اند، پیش از این به‌صورت سینمایی و تلویزیونی اقتباس شده‌اند. برای نمونه می‌توان به داستان «ممنوعه» (The Forbidden) اشاره کرد که نتیجه‌ی اقتباس آن فیلم‌های کندی‌من (Candyman) و قطار گوشت نیمه‌شب (The Midnight Meat Train) شدند.

تصویر خام فیل

فیلم Books of Blood اولین فیلم سینمایی برانسون بارگا در مقام کارگردان است و او علاوه‌بر این، یکی از نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی اولین ساخته خود نیز محسوب می‌شود. از بازیگران حاضر در فیلم Books of Blood می‌توان به آنا فرایل، بریت رابرتسن، رافی گاورون و یول وازکوئز اشاره کرد. آدام سیمون که در تهیه سریال Salem نیز نقش داشته است، یکی از نویسندگان فیلم Books of Blood محسوب می‌شود. نویسندگان این فیلم سینمایی سه داستان از داستان‌های کتاب را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و از محتوای اورجینال کتاب نیز استفاده کرده و با روایتی فراگیر دست به تعریف داستان می‌زنند.

آنا فرایل در فیلم Books of Blood ایفای نقش ماری را برعهده خواهد داشت. ماری، روانشناسی باهوش است که برای تقلیل و رد تئوری‌ها و باورهای غیرعلمی مشهور است. او در سوگ پسر هشت ساله خود که بر اثر سرطان خود فوت کرده، نشسته است و هنگامی که معشوقه‌ جدیدش، یعنی سیمون وی را متقاعد می‌کند که می‌تواند با پسر مرده‌ی او حرف بزند، ماری دچار تغییراتی می‌شود. بریت رابرتسن وظیفه‌ی ایفای نقش جِنا را برعهده دارد. جنا دختری بسیار حساس است که از عارضه «صدابیزاری» رنج می‌برد. او که از صدا متنفر است، پس از اینکه می‌فهمد مادرش قصد بازگرداندن او به «مزرعه» را دارد، تصمیم می‌گیرد به لس‌آنجلس برود. 

رافی گارون در نقش سیمون حاضر می‌شود. مرد جوان کاریزماتیکی که با ماری وارد رابطه می‌شود و خود را واجد قابلیت احضار ارواح معرفی می‌کند و مدعی می‌شود که می‌تواند با پسر فوت کرده‌ی ماری صحبت کند. یول وازکوئز نیز نقش بِنِت، قاتلی حرفه‌ای را بازی می‌کند که آخرین مقتولش به او از کتابی بسیار ارزشمند خبر داده که بِنِت و همسرش می‌توانند به وسیله‌ی آن بازنشسته شوند؛ البته به شرطی که آن‌ها از پس خطرات ماوراءالطبیعه‌ای که در مسیر رسیدن‌ به کتاب قرار دارد، به سلامت بربیایند. پوستر فیلم سینمایی Books of Blood را در زیر تماشا کنید.

پوستر کامل فیلم Books of Blood


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده