نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱

سریال انیمیشنی جدید باب اسفنجی از CBS All Access منتشر خواهد شد

ظاهرا شبکه CBS All Access قرار است به خانه جدید مجموعه باب اسفنجی تبدیل شود و اکنون پخش سریال جدید آن نیز به این سرویس استریم انتقال داده شده است.

سریال Kamp Koral (کمپ کورال) درواقع انیمیشن سریالی و اسپین‌آف جدید مجموعه باب اسفنجی است که برای انتشار در تابستان امسال از شبکه نیکلودئون در نظر گرفته شده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید SpongeBob نیز قرار است راهی سرویس استریم CBS All Access شود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سریال انیمیشنی CG جدید باب اسفنجی دیگر قرار نیست از شبکه نیکلودئون منتشر شود و حالا حق پخش آن به شبکه CBS All Access منتقل شده و قرار است در سال ۲۰۲۱ از این سرویس استریم منتشر شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان انتشار انیمیشن Kamp Koral در دسترس نیست.

پیش از این اعلام شده بود که انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و اکنون برای انتشار در پلتفرم دیجیتالی و شبکه استریم CBS All Access در آمریکا و شبکه نتفلیکس در دیگر کشورهای جهان، در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. همچنین سرویس استریم CBS All Access قرار است برای گسترش و توسعه، با تغییر برند در اوایل سال ۲۰۲۱ مواجه شود و این اتفاقات بخشی از برنامه ViacomCBS برای توسعه این سرویس استریم است. تمرکز این انیمیشن سریالی روی باب اسفنجی ۱۰ ساله و ماجراهایش در اردوگاهی تابستانی با نام کمپ کورال است و فصل اول آن ۱۳ قسمت دارد. 

SpongeBob / باب اسفنجی

در سریال Kamp Koral باب اسفنجی و دوستانش تقریباً هر ماجراجویی عجیب‌وغریبی را تجربه می‌کنند؛ از ساخت اردوگاه در زیر آب گرفته تا صید عروس دریایی و شنا در دریاچه‌ی یاکی‌ماک در کمپ کورال واقع در جنگل کلپ. تام کنی در نقش باب‌اسفنجی، بیل فیجرباک در نقش پاتریک، راجر بومپاس در نقش اختاپوس، کلنسی براون در نقش آقای خرچنگ، کارولین لارنس در نقش سندی، داگ لارنس در نقش پلانکتون، مری جو کتلت در نقش خانم پاف، جیل تالی در نقش کارین و لوری آلن در نقش پرل، از جمله صداپیشگان اصلی مجموعه باب اسفنجی هستند که در انیمیشن Kamp Koral باز خواهند گشت.

مجموعه SpongeBob SquarePants (باب‌اسفنجی شلوارمکعبی) در سال ۱۹۹۹ توسط استیون هیلنبرگ خلق شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ویاکام در سراسر جهان تبدیل شده تاکنون در بیش از ۲۰۸ کشور و منطقه منتشر شده و به بیش از ۵۵ زبان مختلف ترجمه شده است و به‌طور میانگین در هر سه‌ماهه بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار تماشا می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده