نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

نتفلیکس حق پخش جهانی انیمیشن جدید باب اسفنجی را خریداری کرد

نتفلیکس اکنون وظیفه نمایش انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run را در خارج از آمریکا بر عهده دارد، اما این موضوع شامل کشور چین نمی‌شود.

مدتی پیش بود که مشخص شد انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و اکنون این انیمیشن سینمایی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم CBS All Access و برای اجاره در پلتفرم دیجیتالی منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس حق پخش جهانی  قسمت سوم انیمیشن The SpongeBob Movie را به‌دست آورده است. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که نتفلیکس حق پخش جهانی انیمیشن جدیدی باب اسفنجی را دریافت کرده است.

Netflix درواقع وظیفه دارد تا انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run را در کشورهای خارج از آمریکا نمایش دهد و درواقع بازار بین‌المللی‌ در اختیار این غول استریم قرار گرفته است. این منابع اضافه کردند که این توافق شامل چین که نتفلیکس در آن حضور ندارد، نمی‌شود. پارامونت همچنین برنامه‌هایی برای نمایش انیمیشن باب اسفنجی در کانادا دارد و پس از آن این انیمیشن در نتفلیکس برای این کشور پخش خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run روی نتفلیکس باشیم.

انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

نتفلیکس پیش از این حق پخش فیلم‌هایی چون فیلم The Irishman (مرد ایرلندی)، فیلم The Lovebirds (لاوبردز) و فیلم The Trial of the Chicago 7 (محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی) را از پارامونت خریداری کرده بود. تام کنی، بیل فیجرباک، کلنسی براون، راجر بومپاس، مستر لارنس، کارولین لارنس، جیل تالی، کیانو ریوز، آوکافینا و رجی واتس، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run حضور و صداپیشگی‌ شخصیت‌های آن را بر عهده دارند.

تام هیل، نویسنده قسمت اول، کارگردانی این انیمیشن و جاناتان ایبل و گلن برگر، نویسنده انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) به‌همراه مایکل کوام، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید انیمیشن The SpongeBob Movie را بر عهده دارند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده