نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

برد پیت نقش اصلی فیلم Bullet Train به کارگردانی دیوید لیچ را بازی می کند

پس از اینکه سونی پیکچرز با دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم Bullet Train به توافق رسید، حال برد پیت برای بازی در نقش یک آدمکش به این فیلم اکشن اضافه شده است.

مدتی پیش بود که شرکت سونی پیکچرز با دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، برای کارگردانی فیلم Bullet Train به توافق رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم اکشن مشخص شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، پس از توافق با سونی به فیلم Bullet Train اضافه شده است. منابع نزدیک می‌گویند که پیت قرار است نقش یک آدمکش آمریکایی به‌نام Ladybug را در این فیلم اکشن بازی کند.

دیوید لیچ و رایان رینولدز در پشت صحنه فیلم ددپول ۲ / Deadpool 2

مقاله مرتبط

فیلم Bullet Train به پروژه‌ای توصیف شده که در آن فیلم Speed (اسپید) با بازی کیانو ریوز که اتفاقات آن در یک اتوبوس جریان داشت، با فیلم Non-Stop با بازی لیام نیسون که اتفاقات آن در یک هواپیما جریان داشت، ملاقات می‌کند. زک اولکویتز، نویسنده Fear Street، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train را بر عهده دارد که لیچ در حال نظارت روی فیلمنامه برای بازنگری و تغییرات فیلمنامه نیز است. سونی امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن از پاییز امسال آغاز شود

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما قرار است اقتباسی از رمانی به‌نامه Maria Beetle اثر ایساکا کوتارو باشد. فیلم Bullet Train درواقع قرار است هشتمین همکاری پیت و لیچ باشد. اولین همکاری آن‌ها در فیلم Fight Club (باشگاه مبارزه) محصول سال ۱۹۹۹ بود که لیچ به‌عنوان بدلکار پیت در فیلم حضور داشت و البته نام وی در بین عوامل فیلم قرار داده نشده بود. در ادامه لیچ در آثار دیگری چون فیلم The Mexican (مکزیکی)، فیلم Spy Game (جاسوس‌بازی)، فیلم Ocean's Eleven (یازده یار اوشن)، فیلم Troy (تروی) و فیلم Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) نیز به‌عنوان بدلکار شخصیت‌های پیت با این بازیگر محبوب همکاری کرد. 

فیلم Deadpool 2 آخرین همکاری پیت با لیچ بود که پیت در این فیلم نقشی کوتاه و افتخاری را داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Bullet Train از جمله تاریخ اکران یا دیگر بازیگران آن منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده