نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

کری کون جایگزین آماندا پیت در سریال The Gilded Age شد

کری کون به‌جای آماندا پیت نقش برتا راسل را در سریال درام تاریخی «عصر طلایی» شبکه‌ی HBO ایفا خواهد کرد.

کری کون، بازیگر نامزد جایزه‌ی اِمی برای سریال Fargo (فارگو) رسماً قراردادی را برای پیوستن به سریال The Gilded Age (عصر طلایی) شبکه‌ی HBO امضا کرد تا در این درام تاریخی جای خالی آماندا پیت، بازیگر سریال Brockmire (براک‌مایر) را پُر کند. ظاهراً شیوع ویروس کرونا باعث شده است که آماندا پیت در زمان‌بندی پروژه‌ها با مشکل مواجه شود و تصمیم به خروج از تازه‌ترین ساخته‌ی جولین فلوز، خالق سریال Downton Abbey (دانتون اَبی) بگیرد. کری کون با این پروژه دومین همکاری خود با شبکه‌ی اچ‌بی‌او را تجربه می‌کند و پیش‌تر در سریال رازآلود درام تحسین‌شده‌ی The Leftovers (بازماندگان) ایفای نقش کرد که سه فصل آن در طول سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ روی آنتن رفت. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در آینده در فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: جهان باقی) به کارگردانی جیسون رایتمن ظاهر می‌شود که حالا به‌جای ۲۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۰ جولای ۲۰۲۰) در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ (۵ مارس ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

The Gilded Age / عصر طلایی

کری کون حالا نقش یکی از کاراکترهای اصلی سریال The Gilded Age با نام برتا راسل را ایفا می‌کند که زنی از طبقه‌ی متوسط جامعه محسوب می‌شود. زمانی‌که راسل درصدد جلب توجه همسرش جورج، یک نابغه‌ی مالی و پسر یک تاجر بزرگ برآمد، غرایز درونی خود را دنبال کرد و حالا قاطعانه تصمیم دارد تا با استفاده از پول‌هایش وارد جامعه‌ای شود که اصلاً تغییرات را برنمی‌تابد. سریال «عصر طلایی» که وقایع آن در نیویورک ۱۸۸۰ جریان دارد، روزگارِ تحولات عظیم اجتماعی، ثروت‌های کلان به دست آمده و از کف رفته و کاخ‌های بسیار بزرگ را به تصویر می‌کشد. این سریال ماجراهای ماریان بروک، فرزند جوان و بی‌تجربه‌ی یک خانواده‌ی محافظه‌کار را دنبال می‌کند که مبادرت به نفوذ در خانواده‌ی ثروتمندی تحت تسلط یک سرمایه‌دار راه‌آهنِ ظالم با نام «جورج راسل»، فرزند عیاش و در اختیارش «لاری» و همسر جاه‌طلبش «برتا» می‌کند. ماریان در آستانه‌ی تجربه‌ی دنیای کاملاً جدیدی است که ناگهان در مقابلش ظاهر می‌شود.

کریستین برنسکی (بازیگر سریال The Good Fight) نقش اگنس ون راین، سینتیا نیکسون (بازیگر سریال Hannibal) نقش آدا بروک، مورگان اسپکتور (بازیگر سریال Homeland) نقش جورج راسل و تایسا فارمیگا (بازیگر سریال American Horror Story) نقش گلدیس راسل را در سریال The Gilded Age ایفا می‌کنند. از دیگر بازیگران این سریال تاریخی نیز می‌توان به بلیک ریتسون، سیمون جونز، لوئیزا جیکوبسن، دنیه بنتون، هری ریچاردسون، توماس کوکرل و جک گیلپین اشاره کرد. همچنین جین تریپل‌هورن، بازیگر سریال‌های Big Love (عشق بزرگ) و Grey Gardens (باغ‌های خاکستری) و نامزد جایزه‌ی اِمی، برای ایفای نقش فرعی سیلویا چمبرلین در سریال قراردادی امضا کرده است. وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال «عصر طلایی» برعهده‌ی تیم تولید سریال Downton Abbey یعنی جولین فلوز، گرث نیم، دیوید کراکت و مایکل انگلر است که کارگردانی آن را نیز بر اساس فیلمنامه‌ای از فلوز انجام می‌دهند. جولین فلوز در سال ۲۰۰۲ برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Gosford Park (گاسفورد پارک) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب شد و جوایز بسیاری از جمله اِمی و گلدن گلوب را در کارنامه دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده