نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

همکاری بن شوارتز و سم راکول برای تولید یک فیلم کمدی

بن شوارتز و سم راکول برای تولید یک فیلم کمدی مخفی و بی‌نام برای شرکت سرچلایت پیکچرز با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بن شوارتز، بازیگر فیلم‌های Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت) و This Is Where I Leave You (اینجا شما را ترک می‌کنم) و سم راکول، بازیگر فیلم‌های Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) و Richard Jewell (ریچارد جول) برای تولید یک فیلم کمدی بی‌نام برای شرکت Searchlight Pictures با یکدیگر همکاری می‌کنند. این فیلم براساس ایده‌ای از شوارتز ساخته می‌شود که وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه را نیز برعهده دارد، اما اطلاعاتی از داستان آن در دست نیست. شرکت سرچلایت پیکچرز که زیرمجموعه‌ی شرکت دیزنی به‌حساب می‌آید، پس از ارائه‌ی ایده‌ی اصلی از سوی شوارتز متقاعد به تصاحب پروژه شد. بن شوارتز و سم راکول علاوه‌بر بازیگری، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم سینمایی مورد بحث نیز فعالیت خواهند کرد.

بن شوارتز / Ben Schwartz

بن شوارتز که صداپیشگی کاراکتر سونیک را در فیلم Sonic the Hedgehog انجام داد، اخیراً به‌همراه توماس میدلتیچ در نمایش ویژه‌ی Middleditch and Schwartz (میدلتیچ و شوارتز) شبکه‌ی نتفلیکس ظاهر شد. این کمدین و نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اِمی به‌تازگی کار روی لایواستریم این هفته‌ی سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) را به پایان رساند و در سریال کمدی Space Force (نیروی فضایی) شبکه‌ی نتفلیکس نیز نقش‌آفرینی می‌کند که توسط گرگ دنیلز و استیو کرل ساخته می‌شود و جان مالکوویچ، دایانا سیلورز و تونی نوسام را در گروه بازیگرانش دارد. این بازیگر ۳۹ ساله در فیلم Flora and Ulysses (فلورا و اولیس) شبکه‌ی دیزنی پلاس نیز جلوی دوربین می‌رود و از دیگر آثارش می‌توان به Everybody's Fine (حال همه خوب است) و The Other Guys (آن‌یکی‌ها) اشاره کرد.

سم راکول که برای نقش‌آفرینی در فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) موفق به کسب جوایز اسکار، انجمن بازیگران فیلم، گلدن گلوب، بفتا، گزینش منتقدان فیلم و تلویزیون و ایندیپندنت اسپیریت شد، اخیراً در فیلم «ریچارد جول» به کارگردانی کلینت ایستوود و فیلم «جوجو خرگوشه» به کارگردانی تایکا وایتیتی به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر نام‌آشنا بازی در فیلم‌‌های Vice (معاون)، Iron Man 2 (مرد آهنی ۲)، The Green Mile (مسیر سبز)، Charlie's Angels (فرشتگان چارلی)، The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل) و Cowboys and Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان) را نیز در کارنامه دارد. راکول همچنین یکی از ستارگان فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد) شرکت دیزنی است که در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴ اوت ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده