نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

سریال Westworld برای فصل چهارم تمدید شد

در حالی که پخش فصل سوم سریال Westworld ادامه دارد، شبکه HBO از تمدید این سریال برای فصل چهارم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Westworld (وست‌ورلد) برای فصل چهارم تمدید شده است. در حالی که تا به امروز ۶ قسمت از فصل سوم این سریال از شبکه HBO منتشر شده و تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل سوم بیشتر باقی‌نمانده است، حال شبکه HBO رسما از تمدید سریال وست ورلد برای فصل چهارم خبر داده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم این سریال از جمله داستان، زمان شروع پخش، تعداد قسمت‌ها و همچنین بازیگران در دسترس نیست، اما کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO تایید کرد که جاناتان نولان و لیزا جوی، شورانر سه فصل اول سریال وست‌ورلد، برای ساخت فصل چهارم سریال Westworld باز خواهند گشت و وی بی‌صبرانه منتظر ادامه اتفاقات این سریال علمی تخیلی است.

 سریال Westworld

در مقایسه با دو فصل اول، فصل سوم سریال Westworld با ۲ قسمت کمتر و تنها در ۸ قسمت تولید شده که ممکن است فصل چهارم نیز به دنبال آن در ۸ قسمت تولید و منتشر شود که در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد. پیش از این شبکه HBO دستور ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Westworld را در سال ۲۰۱۳ صادر کرده بود و پخش فصل اول این سریال از پاییز سال ۲۰۱۶ آغاز شد.  با اینکه فصل سوم سریال Westworld در مقایسه با دو فصل اول بینندگان کمتری را داشته، اما این سریال هنوز یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه HBO است. اگرچه مشخص نیست که ویروس کرونا روی روند تولید و انتشار فصل چهارم سریال وست‌ورلد تاثیر خواهد گذاشت یا خیر، اما با توجه به فاصله انتشار بین هر فصل سریال، می‌توانیم در اواخر سال ۲۰۲۱ یا نیمه اول سال ۲۰۲۲ منتظر انتشار فصل چهارم سریال Westworld باشیم.

اتفاقات فصل سوم سریال Westworld چند ماه پس از قتل عام فصل دوم آغاز می‌شود که دلورس ابرناتی، میزبان انتقام‌جو اکنون برای اولین‌بار در دنیای واقعی زندگی می‌کند و با یک مجرم پاره وقت به‌نام کیلب با بازی آرون پال ملاقات می‌کند. همچنین شاهد بازگشت نسخه بهبود یافته میو در یک ماجراجویی جدید در پارکی با تم جنگ جهانی دوم هستیم و همچنین شارلوت هیل همچنان در حال مدیریت Delos است و برنارد نیز برنامه خود را دنبال می‌کند. ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده