نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کریستوفر ملونی با سریالی فرعی به دنیای Law and Order بازمی‌گردد

شبکه‌ی NBC برای تولید اسپین‌آفی از سریال Law and Order: Special Victims Unit چراغ سبز نشان داد که به ماجراهای الیوت استبلر می‌پردازد.

این روزها در اثر شیوع ویروس کرونا خبرهای خوب زیادی مخابره نمی‌شود، اما دراین‌میان گاهی شاهد خبرهای خوبی نیز هستیم. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کریستوفر ملونی، بازیگر نقش کارآگاه الیوت استبلر در سریال Law and Order: Special Victims Unit (نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه) باری دیگر با اسپین‌آفی به دنیای این مجموعه بازمی‌گردد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، شبکه‌ی NBC یک سریال محدود ۱۳ قسمتی و بدون نیاز به ارائه‌ی قسمت آزمایشی را سفارش داده است که دوباره ملونی را در نقش الیوت استبلر قرار می‌دهد. استبلر برای ۱۲ فصل کاراکتر اصلی سریال «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» بود که به‌سرعت جای خود را در قلب هواداران باز کرد.

متاسفانه پس از مذاکره‌ی ناموفق شبکه‌ی NBC برای عقد قرارداد با کریستوفر ملونی، سلطنت کارآگاه استبلر در سریال Law and Order: Special Victims Unit به پایان رسید و در فصل ۱۳ شاهد بازنشستگی ناگهانی این کاراکتر از نیروی پلیس بودیم که در سال ۲۰۱۱ روی آنتن رفت. این خروج ناگهانی بسیاری از طرفداران استبلر را سردرگم کرد و سریال مذکور بدون ارائه‌ی پایانی درخور به کار این کاراکتر خاتمه داد. اما حالا شبکه‌ی NBC برای تولید اسپین‌آفی برای این سریال چراغ سبز نشان داده است و به نظر می‌رسد که تقریباً پس از گذشت یک دهه سعی در جبران اشتباهاتش دارد.

به گزارش ورایتی، این سریال اسپین‌آفِ بدون عنوان داستان الیوت استبلر را دنبال می‌کند که ریاست بخش جنایات سازمان‌یافته‌ی اداره‌ی پلیس نیویورک را برعهده دارد. مت اولمستد، نویسنده‌ی سریال Prison Break (فرار از زندان)، برای نویسندگی و شورانری این سریال در نظر گرفته شده است و دیک وولف در کنار پیتر جانکوفسکی و آرتور دابلیو. فورنی تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. متاسفانه شیوع ویروس کرونا تولید آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی را تحت تاثیر قرار داده است و با‌توجه‌به شرایط فعلی نمی‌دانیم که سریال فرعی Law and Order چه زمانی پخش خواهد شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده