نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

کاهش مجدد بینندگان قسمت دوم فصل سوم سریال Westworld

قسمت دوم از فصل سوم سریال Westworld، با کاهش بیشتر بینندگان مواجه شد و رکورد تازه‌ای در تاریخ این سریال ثبت کرد.

فصل سوم سریال مورد انتظار وست‌ ورلد به تازگی پخش خود را از شبکه HBO آغاز کرده است. هفته پیش مشخص شد که تعداد بینندگان قسمت اول از فصل سوم این سریال با کاهش چشم‌گیر بینندگان مواجه شده است و رکورد تازه‌ای را در تاریخ این مجموعه به ثبت رسانده است. اما اوضاع برای این سریال در هنگام پخش قسمت دوم بدتر شده است. جدیدترین اپیزود سریال که به تازگی پخش شده است، با کاهش مجدد بینندگان روبه‌رو بود و به این ترتیب رکورد تازه‌ای را از نظر تعداد کم بینندگان در تاریخ این سریال رقم زد. 

با استناد به گزارش وب‌سایت شوبیز دیلی، در تاریخ ۲۲ مارس که قسمت دوم پخش شد، تنها با ۷۸۰ هزار بیننده هم‌زمان، در مکان چهل و چهارم سریال‌های اوریجینال این شبکه در روز یک‌شنبه قرار گرفت و تنها قسمت آخر فصل ۱۰ سریال Curb Your Enthusiasm (سریالی با بودجه به مراتب پایین‌تر) از Westworld عملکرد ضعیف‌تری از وست‌ورلد داشت.

البته بد نیست اشاره کنیم که این اعداد، تنها نشان‌گر بینندگانی است که هم‌زمان با پخش سریال آن را تماشا کرده‌اند و بیان‌گر تعداد کل بینندگان نیست. کاربران سرویس HBO Now و کسانی که قصد دارند بعدا سریال را تماشا کنند، در این آمار قرار ندارند. چیزی که مشخص است اما این است که سریال وست ورلد در حال از دست دادن محبوبیت خود است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده