نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸

فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 از سر گرفته شد؛ انتشار اولین تصاویر

به‌تازگی مراحل فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 در بریتانیا از سر گرفته شده و تصاویری با حضور تام کروز و ربکا فرگوسن نیز منتشر شده است.

اوایل این ماه بود که در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا، مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) در شهر ونیز در کشور ایتالیا به مدت سه هفته متوقف شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن بسیار مورد انتظار از سر گرفته شده است. طبق تصاویری که دیلی میل منتشر کرده، پس از سه هفته تعطیلی مراحل فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) در شهر دانسفولد در ساری بریتانیا دوباره از سر گرفته شده است که پیش از این در این مکان برای فیلمبرداری برنامه Top Gear (تاپ گیر) استفاده می‌شد. در این تصاویر ظاهرا شاهد یک تعقیب و گریز هستیم که در بخشی از آن ایتن هانت با بازی تام کروز، روی موتورسیکلت قابل مشاهده است و در بخش از تصاویر دیگر ایتن هانت به‌همراه ایلسا فاست با بازی ربکا فرگوسن، در داخل یک ماشین مینی قدیمی دیده می‌‌شوند که یک ماشین سیاه رنگ در تعقیب آن‌ها است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر کروز و فرگوسن، هایلی اتول، نیکلاس هولت، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این دو قسمت منتشر نشده، اما این دو فیلم قرار است به‌صورت پشت سرهم فیلم‌برداری و تولید شوند.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده