نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نیکلاس هولت به تام کروز در دنباله‌های فیلم Mission Impossible پیوست

نیکلاس هولت جدیدترین بازیگری است که برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران دنباله‌های فیلم Mission Impossible اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) اضافه شده است. کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این دو قسمت، مانند دفعات قبلی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که نیکلاس هولت، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Tolkien (تالکین)، فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) و فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم)، به جمع بازیگران دنباله‌های این فیلم اکشن اضافه شده، اما از دادن اطلاعات بیشتری در رابطه با نقش هولت خودداری کرد. با اینکه نقش هولت در دنباله‌های فیلم Mission Impossible مشخص نیست، اما گفته می‌شود او قرار است نقش یکی از شخصیت‌های منفی را بازی کند.

نیکلاس هولت

علاوه‌بر هولت، تام کروز در نقش ایتن هانت، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دو قسمت آینده فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. هولت پیش از این یکی از گزینه‌های بازی در نقش شخصیت پسر گوس در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) بود که در نهایت مایلز تلر برای نقش این شخصیت انتخاب شد. اگرچه او نتوانست نقش پسر گوس را به‌دست بیاورد، اما او ملاقات بسیار خوبی با تام کروز داشت و گفته می‌شود که همین موضوع باعث شده تا فرصتی برای همکاری این دو بازیگر در پروژه دیگری فراهم شود. هولت یکی از گزینه‌های بازی در نقش بروس وین در فیلم The Batman (بتمن) نیز بوده که در نهایت رابرت پتینسون این نقش را دریافت کرد.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این دو قسمت منتشر نشده، اما این دو فیلم قرار است به‌صورت پشت سرهم فیلم‌برداری و تولید شوند. مک‌‌کوری پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده