نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

کاهش گسترده بینندگان قسمت اول فصل سوم سریال Westworld در مقایسه با فصل گذشته

طبق آمار منتشر شده، تعداد بینندگان قسمت اول فصل سوم سریال Westworld در مقایسه با قسمت اول فصل دوم ۵۷ درصد کاهش داشته است.

سرانجام از بامداد دوشنبه این هفته پخش فصل سوم سریال Westworld (وست‌ورلد) از شبکه HBO آغاز شد تا سریال وست ورلد پس از چیزی نزدیک به ۲ سال با فصل سوم به تلویزیون بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از قسمت اول فصل سوم این سریال منتشر شده است. طبق آمار منتشر شده، حدود ۹۰۱ هزار بیننده قسمت اول فصل سوم سریال Westworld را شبکه HBO تماشا کرده‌اند که در مقایسه با قسمت اول فصل دوم این سریال با ۲.۱ میلیون بیننده، شاهد کاهش ۵۷ درصدی بیننده هستیم. همچنین قسمت اول فصل سوم سریال وست‌ورلد به کم بیننده‌ترین قسمت تاریخ این سریال نیز تبدیل شده است. همچنین با احتساب پخش از تمامی پلتفرم‌های HBO، تعداد بینندگان قسمت اول فصل سوم سریال Westworld تا ۱.۷ میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند.

سریال Westworld Season 3 / فصل سوم Westworld

در واقع این بدان معناست که درصد تعداد بینندگان پخش زنده و استریم سریال حدود ۵۰-۵۰ بوده است که به نظر می‌رسد که بینندگان بیشتری به سمت سرویس استریم HBO طی این مدت رفته‌اند. برای مثال ۱.۶ میلیون بیننده قسمت پایانی فصل دوم این سریال را تماشا کرده بودند. بااین‌حال، سریال Westworld هنوز یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه HBO است و در یک مقایسه، قسمت اول فصل سوم ۲۴ درصد بیننده بیشتر از قسمت اول سریال The Outsider (بیگانه) و ۱۳ درصد بیشتر از قسمت ابتدایی سریال Watchmen (واچمن) داشته است. نکته قابل توجه دیگر این است که تعداد بینندگان فصل سوم سریال Westworld احتمالا در روزهای آینده رشد قابل توجی خواهد داشت. در واقع تمامی بینندگان این سریال را در زمان انتشار تماشا نکرده‌اند و قابل انتظار است که در مورد این سریال و فصل سوم نیز رخ دهد.

در یک مقایسه، به‌طور میانگین ۹.۲ میلیون بیننده هر قسمت فصل دوم سریال وست‌ورلد را تماشا کرده‌اند که در مقایسه با فصل اول با میانگین ۱۳.۲ میلیون بیننده، رشد چشمگیری داشته است. حال باید دید با توجه به همه گیری ویروس کرونا و خانه نشینی مردم، آیا بینندگان بیشتری به سمت تماشای فصل سوم سریال Westworld خواهند رفت یا وضعیت این سریال تغییری نخواهد کرد. همچنین قسمت اول فصل سوم همزمان با آخرین بحث حزب دموکرات برای انتخابات آمریکا و همچنین صحبت آن‌ها در مورد COVID-19 پخش شده بود که بینندگان سریال وست‌ورلد را نیز تحت تاثیر قرار داده که طبق گفته CNN، حدود ۱۰.۸ میلیون بیننده در حال تماشای آن بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده