نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

مصطفی کیایی از فروش و اکران فیلم سینمایی مطرب می‌گوید

مصطفی کیایی، کارگردان فیلم سینمایی مطرب اخیرا از فروش و اکران این فیلم سینمایی به عنوان پرفرو‌ش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران صحبت کرده است.

فیلم سینمایی «مطرب» اخیرا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ مصطفی کیایی، کارگردان فیلم سینمایی «مطرب» در مصاحبه‌ای با سینمامعیار درباره وضعیت اکران این فیلم ایرانی صحبت کرده است. او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود درباره دلیل شرکت نکردن خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سخن به میان آورده است. مصطفی کیایی درباره فروش فیلم سینمایی «مطرب» به شرح زیر صحبت کرد.

از ابتدا می دانستم مطرب فیلم پرفروشی می شود، اما پیش بینی‌ام بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد بود ولی پرویز پرستویی از همان ابتدا پیش بینی ۴۰ میلیارد را داشت و الان از این فروش خوشحالم ولی دوست دارم ظرفیت فیلم های سینمایی بالاتر برود و فیلم هایی بیاییند که رکورد فروش ما را بشکنند.

وی در ادامه درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «مطرب» گفت:

زمانی که مطرب به نمایش در آمد سینماها تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند و قطعی ده روزه اینترنت بود و اتفاقات مختلفی افتاد اما خوشبختانه فیلم به این فروش رسید و در کنار دو سه فیلم دیگری که در کنار مطرب از آبان به نمایش درآمد وضعیت اقتصادی سینماها بهبود پیدا کرد و از حالت نیمه تعطیل در مرداد و شهریور خارج شد.

فیلم مطرب

مصطفی کیایی در ادامه از دلیل خود برای شرکت نکردن در جشنواره فجر به قرار زیر صحبت کرد.

جشنواره فقط ما را پیر می‌کند و معمولا کارکرد حضور فیلم‌های من در جشنواره تنها گرم کردن صف‌های جشنواره است که بعدش از جاهای دیگری برای ما اتفاقات دیگری می‌افتد. به همین خاطر دو سال است که در جشنواره شرکت نمی‌کنم و شرایط فیلمبرداری فیلمم را تعمدا طوری تعیین می‌کنم که به جشنواره نرسم.

مصطفی کیایی در بخشی از صحبت‌های خود درباره سریال شبکه نمایش خانگی «هم‌ گناه» چنین گفت:

«هم‌گناه» یک کار معمایی و خانوادگی‌ست که در بیست و چهار قسمت و در دو فصل ساخته شده از دوشنبه پخش می‌شود. در مقایسه با فیلم هایی که تاکنون در سینما ساختم بیشتر از بقیه به عصر یخبندان شبیه است.

فیلم سینمایی «مطرب» با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی ساخته شده است. نظر شما کاربران زومجی درباره فیلم سینمایی «مطرب» و صحبت‌های مصطفی کیایی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده