نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Midway اعلام شد

شرکت لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Midway، جدیدترین فیلم رولاند امریش را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Midway (میدوی) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت لاینزگیت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم میدوی که شامل بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) خواهیم بود. نسخه خانگی فیلم Midway حاوی محتوای اضافه از جمله تفسیر صوتی کارگردان، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و غیره خواهد بود. همچنین در نسخه 4K Ultra HD فیلم شاهد نسخه دالبی ویژن و یک قطعه دالبی اتمز نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم میدوی را مشاهده کنید:

فیلم Midway

فیلم Midway داستان نبرد دریایی میدوی در اقیانوس آرام را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۲ اتفاق افتاد و در طی آن یک نبرد دریایی سرنوشت‌ساز و بسیار بزرگ بین ارتش ایالات متحده آمریکا با امپراتوری ژاپن را شاهد بودیم. این نبرد دریایی حدود سه روز طول کشید که در طول آن حدود ۳۰۵۷ نفر از نظامیان ژاپنی و حدود ۳۰۷ نفر از آمریکایی‌ها کشته شدند. این فیلم حوادث پس از حمله به پرل هاربر و بررسی حمله بزرگ بعدی ژاپن را نشان می‌دهد که نبردی سرنوشت‌ساز در جزایر میدوی رقم خواهد خورد. فیلم Midway در گیشه جهانی بیش از ۱۲۲.۶ میلیون دلار فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۵۶.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۵.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

وودی هارلسون، لوک ایوانز، پاتریک ویلسون، مندی مور، اد اسکرین، آرون اکهارت، نیک جوناس، الکساندر لودویگ، تادانابو آسانو، دنیس کواید، لوک کلینتانک، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس و کین جانسون،‌ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midway حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده رولاند امریش بوده که او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون The Patriot (میهن‌پرست)، فیلم Independence Day (روز استقلال)، فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم 2012 شناخته می‌شود. 


منبع MediaPlayNews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده