نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

نتفلیکس در حال ساخت سریال انیمیشنی He-Man and the Masters of the Universe است

شبکه نتفلیکس در حال ساخت سریال He-Man and the Masters of the Universe است که قرار است یک سریال انیمیشنی باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس به‌دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید از مجموعه Masters of the Universe (اربابان جهان) است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه نتفلیکس در حال همکاری با بخش تلویزیون متل برای ساخت سریال He-Man and the Masters of the Universe هستند. این سریال قرار است یک سریال انیمیشنی و CG باشد. این انیمیشن سریالی توسط راب دیوید در دست ساخت است که اتفاقات آن در سیاره اترنیا (Eternia) در جریان است و داستان یک شاهزاده گمشده جوان را دنبال خواهد کرد که قدرت‌های Grayskull را به‌دست می‌آورد و به او هی-من از اربابان جهان تبدیل می‌شود.

در انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe قرار است شاهد نبرد نمادین بین او و شخصیت شرور Skeletor در یک سطح جدید باشیم که هریک گروه‌های قدرتمند و جدیدی را جمع کرده‌اند تا عنوان رسمی ارباب جهان را به‌دست آورند. این در حالی است که نتفلیکس در حال ساخت انیمه Masters of the Universe: Revelation با کوین اسمیت نیز است که این انیمه سریالی در واقع قرار است دنباله مستقیم انیمیشن اصلی Masters of the Universe باشد که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده بود. علاوه‌بر این، انیمیشن She-Ra and the Princess of Power (شی-را و شاهزاده‌های قدرت)، دیگر اثر اقتباسی از این مجموعه توسط شبکه Netflix است که پخش آن از سال ۲۰۱۸ آغاز و تا به امروز ۴ فصل و ۳۹ قسمت از آن تولید و منتشر شده، اما این سریال تحسین شده تاکنون برای فصل پنجم تمدید نشده است.

همچنین شرکت سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم Masters of the Universe نیز است که طبق خبری که در ماه مهر امسال منتشر شد، سونی در حال حاضر برنامه دارد تا حق پخش این فیلم لایو اکشن را به نتفلیکس بفروشد. در حال حاضر فیلم Masters of the Universe با بازی نوحا سنتین در نقش هی-من، برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده و هنوز اطلاعاتی از نتایج مذاکرات سونی و نتفلیکس در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده