نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم لایو اکشن Rabbids توسط لاینزگیت در دست ساخت است

شرکت لاینزگیت حقوق ساخت فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Rabbids از یوبیسافت را به‌دست آورده و مذاکره با کارگردانی احتمالی آن نیز آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی لایو اکشن از مجموعه بازی Rabbids (خرگوش‌ها) در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت لاینزگیت حقوق ساخت اقتباس سینمایی از یک مجموعه بازی محبوب از شرکت یوبیسافت را به‌دست آورده است. لاینزگیت  در نظر دارد یک اثر لایو اکشن که حاوی تصاویر انیمیشنی نیز خواهد بود، تولید و منتشر کند. مجموعه بازی Rabbids درواقع یک اسپین‌آف از مجموعه بازی Rayman است. همچنین لاینزگیت در حال مذاکره با تاد اشتراوس اشکالسن، کارگردان فیلم Isn't It Romantic (آیا این عاشقانه نیست) و فیلم A Very Harold & Kumar 3D Christmas (کریسمس استثنایی هارولد و کومار)، برای کارگردانی فیلم Rabbids است و در صورت توافق نهایی و بستن قرارداد همکاری، او وظیفه دارد تا فیلمی لایو اکشن/انیمیشن را تولید و منتشر کند.

شخصیت خرگوش‌ها برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ و در بازی Rayman Raving Rabbids معرفی شدند که خیلی زود توانستند محبوبیت زیادی را به‌دست آوردند و صاحب مجموعه مستقل خود شوند. آن‌ها در این بازی نقش آنتاگونیست‌های جدید دنیای ریمن را بر عهده داشتند و تا به امروز بیش از ۱۵ میلیون نسخه از مجموعه بازی‌های Rabbids به فروش رفته است. در سال ۲۰۱۳، Ubisoft Motion Pictures سریال انیمیشنی Rabbids Invasion را تولید و منتشر کرد که در مجموع ۱۰۴ قسمت در ۴ فصل از این سریال انیمیشنی تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ منتشر شده که نتفلیکس حق انتشار فصل چهارم این انیمیشن سریالی را در خارج از آمریکا به‌دست آورده است. تاد لیبرمن و دیوید هابرمن نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Rabbids حضور دارند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و این پروژه روزهای اولیه توسعه خود را سپری می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده