// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

دنباله فیلم Venom احتمالا با درجه سنی بزرگسال منتشر می‌شود

پس از موفقیت‌هایی که فیلم جوکر توانست به‌دست آورد، تهیه کننده فیلم Venom از احتمال ساخت دنباله‌ی آن با درجه سنی بزرگسال خبر داد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت تالمک، تهیه کننده فیلم Venom (ونوم)، در گفتگویی که با وب‌سایت CinemaBlend داشته است، گفته است که باتوجه به موفقیت‌هایی که فیلم Joker (جوکر) با درجه سنی R توانسته است کسب کند، در حال بررسی امکان ساخت فیلم Venom 2 با این درجه سنی است. وی همچنین به موفقیت فیلم‌های دیگری نیز مانند Deadpool (ددپول) و Logan (لوگان) اشاره کرد و از فیلم جوکر به‌عنوان اولین فیلمی یاد کرد که توانسته است با درجه سنی R، فروشی بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی در زیر قابل مطالعه است:

منظور من این است که شما همیشه مجبور هستید به این مساله (ساخت فیلم با درجه سنی R) فکر کنید و حالا همه دیده‌ایم که این طرح جواب داده است! نسخه اول فیلم Venom اکران قابل قبولی داشت و توانست طرفداران را راضی کند. آن‌ها صرفا به‌دنبال این نیستند که فقط ساخت نسخه‌ی دوم را ببینند. ما در دنیا جایگاهی داریم و باید به‌طور شایسته در این جایگاه رفتار کنیم. کاری که جوکر توانست بکند به ما ثابت کرد که ما هم می‌توانید در این راه موفق باشیم. به نظر من این حقیقت که فیلم‌های با درجه سنی R توانسته‌اند با استقبال بالای هواداران مواجه شوند، یک اتفاق بسیار خوب برای دنیای سینما است و این امر دقیقا به ما می‌گوید که از این دست فرصت‌ها بازهم وجود دارد و فقط کافی است که از آن‌ها استفاده کنیم.

جالب است بدانید که برای ساخت قسمت اول ونوم نیز تلاش‌های زیادی صرف شد تا این اثر با درجه سنی R ساخته شود. اما در شرکت سونی افرادی نیز بودند که سعی داشتند فیلم را با درجه سنی PG-13  کنند که موفق نیز شدند. به همین رویه، دنباله‌های فیلم Spider-Man نیز که توسط شرکت Sony تولید خواهد شد، احتمالا دارای همین درجه سنی باشند. دنباله‌ی فیلم ونوم نیز دقیقا از همین موانع رنج می‌برد و گروهی به‌دنبال ساخت آن با درجه سنی PG-13 هستند.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه دوم ونوم نیز با درجه سنی PG-13 ساخته خواهد شد؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده