نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴

تیموتی اولیفانت در فصل چهارم سریال Fargo نقشی کلیدی را بازی می‌کند

تیموتی اولیفات جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fargo اضافه شده و قرار است نقش کلیدی و مهمی را در آن بازی کند. 

ماه مرداد سال گذشته بود که شبکه FX سرانجام رسما ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را تایید و اعلام کرد. همچنین اعلام شد که کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی قرار است نقش اصلی فصل چهارم این سریال آنتولوژی را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل چهارم این سریال تایید و اعلام شده است. تیموتی اولیفات، بازیگر نامزد دریافت جایزه امی، جدیدترین بازیگری است که به جمع فصل چهارم سریال Fargo اضافه شده و طبق گفته FX، او قرار است یک نقش کلیدی و مهم را در فصل جدید سریال بازی کند. 

Timothy Olyphant

اولیفانت قرار است نقش شخصیتی به‌ناک دیک ویکویر را که با نام دفی بیشتر شناخته می‌شود، در فصل چهارم سریال فارگو بازی کند که هنوز مشخص نیست نقش او در سریال منفی است یا او قرار است نقش مثبتی را بر عهده داشته باشد و شاید طبق سنت سریال، نقش او در سریال خاکستری است. اولیفانت در طی سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Deadwood (ددوود)، سریال Justified (موجه)، فیلم Hitman (هیتمن) و سریال Santa Clarita Diet (رژیم غذایی سانتا کلاریتا)، شناخته می‌شود که طی امسال شاهد بازگشت او در فیلم Deadwood و همچنین حضور وی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) که نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است، بودیم.

علاوه بر راک و اولیفات، جک هیوستون، جیسون شوارتزمن، بن ویشاو، جسی باکلی، سالواتوره اسپوزیتو، اندرو برد، جرمی هریس، گائتانو برونو، انجی وایت، فرانچسکو آکوارالی، امیری کراچفیلد، امبر میدتاندر، گلین ترمن، اوزو ادوبا، کوری هندریکس و متیو الام، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل چهارم سریال Fargo تایید و اعلام شده است. اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر کانزاس‌ سیتی در ایالت میزوری در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. همچنین مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای فصل انتشار چهارم سریال Fargo اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که پخش فصل چهارم سریال فارگو در سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده