نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

ساخت فصل چهارم سریال Fargo رسما تایید شد

شبکه FX رسما ساخت فصل چهارم سریال Fargo را تایید و اولین اطلاعات رسمی از جمله بازیگر، مکان و زمان اتفاقات و اولین خلاصه داستان سریال را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX سرانجام رسما ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را تایید و اولین اطلاعات رسمی فصل چهارم این سریال را منتشر کرده است. کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی قرار است نقش اصلی فصل چهارم این سریال را بازی کند. راک در فصل چهارم سریال فارگو نقش پدر خانواده و رئیس یک گروه خلافکار را بر عهده دارد که طبق توصیفات منتشر شده از نقش او در فصل چهارم سریال Fargo:

شخصیت راک به منظور رونق دادن به تجارتش، بزرگترین پسرش را به دشمن خود می‌دهد و در مقابل او قرار است پسر دشمن خود را بزرگ کند. این یک صلح ناخوشایند اما سودآور است. رئیس مافیای کانزاس سیتی راهی بیمارستان می‌شود و پس از یک عمل جراحی معمولی از دنیا می‌رود و همه چیز پس از آن تغییر می‌کند. این داستانی در مورد مهاجرت، ادغام و هرکاری که ما برای پول انجام می‌دهیم است. مثل همیشه، داستان اساسا در مورد اشخاصی است که ناگهان همه چیز در ذهن و پیرامون آن‌ها آشفته و خارج از کنترل می‌شود.

Chris Rock

فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fargo در طول سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد و در اواخر سال ۲۰۱۹ نیز از شبکه FX به‌روی آنتن خواهد رفت. همچنین اتفاقات فصل چهارم سریال فارگو نیز در شهر کانزاس‌سیتی در ایالت میزوری در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فصل چهارم این سریال:

در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی که در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهای مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابه‌ای هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رویای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند. هرکدام به دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند.

Fargo

مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را بر عهده خواهد داشت. کریس راک در بیانیه منتشر شده گفت:

من از طرفداران سریال فارگو هستم و نمی‌توانم بیشتر از این برای کار کردن با نوآ هاولی صبر کنم.

علاوه بر بازی، راک قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل چهارم سریال Fargo نیز حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده