نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

فصل دهم سریال Shameless با یک هفته تاخیر پخش می‌شود

یک ماه پس از اعلام تاریخ شروع پخش، شبکه شوتایم از تغییری کوچک در تاریخ شروع پخش فصل دهم سریال Shameless خبر داده است.

ماه بهمن سال گذشته بود که شبکه شوتایم از تمدید سریال Shameless (بی‌شرم) برای فصل دهم خبر داد و ماه گذشته نیز اعلام شد که پخش فصل دهم این سریال کمدی قرار است از تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۲ آبان ۱۳۹۸) آغاز شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش فصل دوم این سریال با کمی تغییر مواجه شده است. شبکه شوتایم به‌تازگی اولین تریلر رسمی فصل دهم سریال Shameless را منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال هستیم. علاوه‌بر تصاویر متعدد از فصل دهم، در این تریلر متوجه شدیم که پخش فصل دهم سریال بی‌شرم قرار است با یک هفته تأخیر و از تاریخ ۱۰ نوامبر امسال (۱۹ آبان) آغاز شود و بدین ترتیب شاهد تأخیر یک هفته‌ای در پخش این سریال هستیم.

سریال Shameless / کامرون مانهن

اتفاقات فصل دهم سریال Shameless حدود ۶ ماه پس از حوادث فصل نهم آغاز می‌شود که فرانک توانسته با کمک مصدومیت ساق پای خود تا حد امکان داروهای تجویز شده را دریافت و جمع آوری کند و او به‌دنبال سو استفاده از یک دوست قدیمی است. از ۵۰ هزار دلاری که توسط فیونا باقی مانده، دبی زندگی جدید خود را در خانواده گلکر شروع کرده و لیپ در حال گسترش دوستی خود با تامی است و کارل نیز پس از پایان مدرسه نظامی خود باید در مورد زندگی و آینده خود تصمیم بگیرید و او به حرکت به سمت جنوب فکر می‌کند. لیام متعهد است تا V را آموزش دهد تا بیشتر در مورد فرهنگ خود یاد بگیرد، چرا که کو با یک بحران هویت مواجه شده است. باتوجه‌به ادامه حضور ایان و میکی در زندان، گالاویچ نیز در این فصل باز می‌گردد.

ویلیام اچ میسی، اتان کوتکوسکی، کامرون مانهن، جرملی آلن وایت، شانولا همپتون، استیو هاوی، اما کنی، کیت لنگ جانسون، نول فیشر و کیت ماینر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال Shameless حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که امی رسوم، بازیگر نقش فیونا گلکر پس از پایان فصل فصل نهم از این سریال کمدی جدا شد تا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال از آن جدا شود. همچنین مانهن نیز مدتی بعد از جدایی از سریال Shameless خبر داد که او مدتی بعد از تصمیمش منصرف شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده