نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

گری سینایس به بازیگران فصل پایانی سریال Thirteen Reasons Why اضافه شد

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن گری سینایس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Thirteen Reasons Why برای بازی در یک نقش مهم خبر داده است.

اوایل این ماه بود که سرانجام فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و پیش از انتشار آن، شبکه Netflix از تمدید این سریال جنجالی برای فصل چهارم نیز خبر داد که فصل چهارم سریال قرار است فصل پایانی آن باشد که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فصل پایانی سریال Thirteen Reasons Why نیز آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل چهارم سریال سیزده دلیل که چرا تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، گری سینایس، بازیگر سریال CSI: NY (سی‌اس‌آی: نیویورک) و سریال Criminal Minds: Beyond Borders (ذهن‌های مجرم: فراتر از مرزها)، به جمع بازیگران فصل پایانی سریال Thirteen Reasons Why اضافه شده و قرار است یک نقش کلیدی و مهم را بر عهده داشته باشد. برایان یورکی، خالق و شورانر این سریال در بیانیه منتشر شده گفت:

از همان اولین لحظاتی که ما در حال فکر کردن به این نقش بودیم، من به گری سینایس فکر می‌کردم، اما به سختی می‌توانستم فکر کنم که این رویا ممکن است به حقیقت تبدیل شود. گری یک بازیگر پر تحرک و انسانی درجه یک است که می‌تواند ترکیبی دقیق از سخت‌کوشی، هوش، ذکاوت و قلب یک شخصیت و هر آنچه را که به آن نیاز دارد، ارائه دهد. همه ما از اینکه او برای بازی در این نقش محوری به فصل پایانی اضافه شده، بسیار هیجان‌زده هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

سینایس پیش از این برای بازی در فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. دیلان مینت، برندون فلین، جاستین پرنتیس، آلیشا بو، کریستیان ناوارو، مایلز هایزر، دون دروید، راس باتلر، تیموتی گرانادروس، ان وینترز، استیون وبر، برندا استرانگ، ایمی هارگریوس و گریس سیف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنوز اطلاعات زیادی از فصل چهارم و پایانی این سریال منتشر نشده، اما قابل انتظار است که فصل پایانی سریال Thirteen Reasons Why در ۱۳ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده