نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پنی وایز در انتظار The Losers Club در پوسترهای جدید فیلم It: Chapter 2

به‌تازگی دو پوستر جدید از فیلم It: Chapter 2 برای تبلیغ آن در سینماهای IMAX و دالبی سینما منتشر شده که طراحی جالبی دارند.

ماه گذشته بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما تریلر جدیدی از فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال بسیار زیادی نیز مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم ترسناک مورد انتظار امسال منتشر شده است. به‌تازگی برادران وارنر از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های دنباله فیلم It (آن) خبر داده که قابل انتظار است استقبال خوبی نیز از آن شود. به همین منظور دو پوستر جدید از فیلم It: Chapter 2 منتشر شده که این دو پوستر برای تبلیغ این فیلم ترسناک در سینماهای IMAX و Dolby Cinema منتشر شده‌اند که طراحی بسیار جالبی دارند. در پوستر IMAX شاهد حضور پنی وایز در میان بادکنک‌های قرمز رنگ هستیم که ظاهرا در پشت آن‌ها پنهان شده است و در پوستر دالبی سینما، شاهد یک طرح گرافیکی هستیم که اعضای The Losers Club را روی صورت پنی وایز مشاهده می‌کنیم که این دلقک شیطانی در انتظار آن‌ها است و شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

پوستر IMAX فیلم It: Chapter 2

پوستر دالبی سینما فیلم It: Chapter 2

جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، اندی موشیاتی وظیفه کارگردانی و گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم It را بر عهده داشته‌اند. این فیلم براساس رمان‌های ترسناک استیون کینگ در دست ساخت است. 

فیلم It: Chapter 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین به‌تازگی مدت زمان این فیلم ترسناک نیز تایید شده که طبق آن، مدت زمان دنباله فیلم It قرار است ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه یا به عبارتی ۱۶۵ دقیقه باشد که حدود نیم ساعت از قسمت اصلی طولانی‌تر است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده