نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

فیلم It: Chapter Two طولانی‌تر از قسمت اول آن خواهد بود

دومین قسمت فیلم It حدود نیم‌ساعت طولانی‌تر از قسمت اول خواهد بود، ولی کارگردان فیلم نگرانی‌ای بابت این قضیه ندارد.

تماشای یک فیلم ترسناک با حضور دلقکی عجیب و دیوانه به‌هیچ‌وجه راحت نیست و این قضیه وقتی سخت‌تر می‌شود که مدت زمان فیلم هم طولانی باشد. در همین راستا به‌تازگی مطلع شدیم که فیلم It: Chapter Two اثری طولانی‌مدت خواهد بود و ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان خواهد داشت؛ مدت‌زمانی که باعث می‌شود این فیلم نیم‌ساعت از نسخه قبلی طولانی‌تر باشد.

به‌نظر می‌رسد اندی موشیاتی، کارگردان فیلم هیچ‌گونه نگرانی‌ای بابت این قضیه ندارد و در این مورد می‌گوید:

هیچ‌کدام از افرادی که فیلم را دیده‌اند، شکایتی بابت مدت‌زمان آن نداشته‌اند.

البته این روزها موفقیت فیلم‌های طولانی‌مدت خیلی هم عجیب نیست و آن‌ها در صورتی که بتوانند نظر هواداران خود را جلب کنند، به فروش بالایی می‌رسند؛ از انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) که تماشای آن سه ساعت طول می‌کشد و توانست با همین مدت‌زمان طولانی به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود، تا روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) جدیدترین اثر کوئنتین تارانتینو که چند روز قبل رکورد افتتاحیه فیلم‌های این کارگردان محبوب را شکست، در حالی‌که ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان دارد.

در مورد فیلم آن: قسمت دوم هم به‌نظر می‌رسد نیولاین سینما و برادران وارنر مشکلی با مدت زمان طولانی فیلم ندارند و دست موشیاتی را برای روایت نیمه‌ی دوم داستان خود باز گذاشته‌اند. باربارا موشیاتی، تهیه‌کننده فیلم هم از تلاش برادرش برای ساخت اثری قدرتمند و ترسناک با حضور بیل اسکارشگورد در نقش پنی وایز صحبت کرده است و خود کارگردان هم در این مورد می‌گوید:

من و بیل ساعت‌ها در مورد شخصیت‌پردازی پنی‌وایز گفتگو کردیم و در این فیلم برنامه‌های خیلی بزرگ‌تر و جالب‌تری برای این شخصیت داریم. باید اطمینان پیدا می‌کردیم که فیلم به‌خوبی حس کینه و انتقام‌جویی پنی‌وایز نسبت به گروه بازنده‌ها (Losers) را نمایش می‌دهد و این دلقک ترسناک با نقشه‌هایی مرگ‌بارتر از قبل بازمی‌گردد و قصد دارد جسم و روح قربانیان خود را تسخیر کند؛ شخصیتی که این‌بار هوشمندانه‌تر از دفعه قبل هم عمل خواهد کرد.

فیلم آن: قسمت دوم برگرفته از کتاب استیفن کینگ در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران می‌شود و این‌بار جسیکا چستین، جیمز مک آووی، بیل هیدر، اندی بین، جیمز رانسون، آیزاها مصطفی و جی رایان نقش بزرگسالی شخصیت‌های فیلم قبل را ایفا می‌کنند؛ فیلمی که به گفته‌ی جسیکا چستین قرار است خونین‌ترین صحنه تاریخ فیلم‌های ترسناک را نمایش دهد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده