نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

بازیگر نقش بزرگسالی استنلی اوریس در فیلم It: Chapter 2 معرفی شد

شرکت برادران وارنر بازیگر نقش بزرگسالی استنلی اوریس در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم It: Chapter 2 تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اندی بین، بازیگر سریال Here and Now، به جمع بازیگران دنباله فیلم It (آن) اضافه شده و قرار است نقش بزرگسالی استنلی (استن) اوریس را در این فیلم مورد انتظار بازی کند. در فیلم It، وات ولفس نقش استنلی اوریس را بازی کرده بود. علاوه بر بین، جسیکا چستین در نقش بورلی مارش ملقب به بو، جیمز مک‌ آووی در نقش بیلی دنبورا، بیل هیدر در نقش ریچی توزیر و جیمز رانسون در نقش ادوارد (ادی) کسبراک، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم It: Chapter 2 قرار است حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 

Andy Bean

کسانی که رمان استفن کینگ را خوانده‌اند یا سریال It که در اوایل دهه ۹۰ میلادی منتشر شده بود، تماشا کرده‌اند، قطعا می‌دانند که استن اوریس سرنوشت متفاوت‌تری را نسبت به دیگر اعضای گروه لوزرها داشت و با این حال، ما در فیلم It شاهد تغییر سرنوشت این شخصیت در داستان بودیم. طبق گفته سازندگان فیلم، فیلم It: Chapter 2 نسبت به فیلم اول قرار است ترسناک‌تر و دلهره‌آورتر باشد. بین همچنین حضور کوتاه و غیر رسمی در فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) را داشته است. 

علاوه بر این، بیل اسکارشگورد قرار است بار دیگر نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی وایز را در فیلم It: Chapter 2 بازی کند. فیلم It در شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. گری دوبرمن نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter 2 را بر عهده دارد و اندی موشیاتی نیز برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده