نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شایعه: میلی بابی براون در فیلم The Eternals حضور خواهد داشت

طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که درنهایت قرار است شاهد حضور میلی بابی براون در فیلم The Eternals باشیم.

مدتی پیش بود که شایعاتی مبنی حضور میلی بابی براون، بازیگر نقش الون در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، در فیلم The Eternals (اترنالز) شنیده می‌شد، اما مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، این شایعات را رد کرد و گفت تا زمانی‌که نقش مناسبی برای او وجود نداشته باشد، شاهد حضور این بازیگر ۱۵ ساله در دنیای سینمایی مارول نخواهیم بود.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است درنهایت شاهد حضور این بازیگر نوجوان و محبوب در این فیلم باشیم. طبق خبری که اخیرا ورایتی منتشر کرده، بازیگران فیلم The Eternals از جمله ریچارد مدن، آنجلینا جولی و کمیل نانجیانی، قرار است در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 حضور داشته باشند که نام میلی بابی براون نیز در بین نام این بازیگران دیده می‌شود.

Eternals

بااین حال، ورایتی توضیح بیشتری را به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که بابی براون قرار است نقش چه شخصیتی را در فیلم The Eternals بازی کند و در حال حاضر این خبر به‌صورت یک گزارش کامل توسط این وب‌سایت منتشر نشده و  فعلا در حد یک شایعه است. همچنین ظاهرا سلما هایک و ما دونگ-سیوک، هنوز در حال مذاکره با مارول برای حضور در این فیلم هستند و علاوه‌بر این، در پنل مارول استودیو شاهد حضور  کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Eternals نیز خواهیم بود که قابل انتظار است اولین اطلاعات رسمی از این فیلم از جمله تاریخ اکران، فهرست رسمی بازیگران و اولین تصاویر مفهومی آن به اشتراک گذاشته شود. در حال حاضر می‌دانیم که جولی قرار است نقش شخصیت سرسی و مدن نقش ایکاریس را در فیلم The Eternals بازی کنند و نقش دیگر بازیگران هنوز مشخص نشده است.

انتظار می‌رود فیلم The Eternals در سال ۲۰۲۰ اکران شود. همچنین فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز قرار است حضور پر رنگی را در کمیک کان داشته باشد و علاوه‌بر حضور اسکارلت جوهانسون، به‌نظر می‌رسد که شاهد نمایش اولین تصاویر رسمی این فیلم نیز خواهیم بود. بابی براون اکنون در پشت صحنه فیلم Enola Holmes (انولا هلمز) حضور دارد که پیش از این در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز شاهد حضور او بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده