نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

نام احتمالی سریال پیش درآمد Game of Thrones و جزئیاتی از آن منتشر شد

جرج آر آر مارتین در مصاحبه جدید خود اطلاعات تازه‌ای از سریال پیش درآمد Game of Thrones از جمله نام احتمالی آن به اشتراک گذاشته است.

از اواخر ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پایلوت یا آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در ایرلند شمالی آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و تهیه کننده اجرایی این سریال، در مصاحبه با EW پنج واقعیت در مورد سریال را به اشتراک گذاشته که حاوی اطلاعات جالبی نیز است. مارتین پیش از این گفته بود که The Long Night (شب بلند)، نام این سریال خواهد بود، اما شبکه HBO این موضوع را تا به امروز تایید نکرده است. با این حال، The Long Night نام قسمت سوم فصل هشتم سریال Game of Thrones بود که برای جلوگیری از گیج شدن طرفداران، به نظر نمی‌رسد که مارتین نام خیلی متفاوتی را اکنون در ذهن خود داشته باشد. مارتین گفت:

من شنیده‌ام که این سریال ممکن است The Longest Night (طولانی‌ترین شب) نام داشته باشد که من به این نام فکر نکرده بودم و می‌تواند نام بسیار خوبی برای سریال نیز باشد.

جرج آر. آر. مارتین

همچنین مارتین گفت که اتفاقات نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones در زمانی جریان دارد که حدود ۱۰۰ پادشاهی در وستروس حکومت می‌کردند. مارتین گفت:

ما همیشه در مورد هفت قلمرو وستروس صحبت می‌کنیم، اما اگر شما به گذشته برگردید، ۹ پادشاهی و در ادامه ۱۲ پادشاهی وجود دارد و در نهایت هرچه بیشتر به عقب بروید حدود ۱۰۰ قلمرو پادشاهی از جمله قلمروهای کوچک را مشاهده خواهید کرد که این در واقع دوره‌ای است که در سریال به آن خواهیم پرداخت و در مورد آن صحبت می‌کنیم.

این بدان معنا است که قرار نیست شاهد حضور هیچ اژدهایی در سریال باشیم و اتفاقات سریال پیش درآمد هزاران سال قبل از وقایع سریال Game of Thrones و پیش از ورود تارگرین‌ها جریان خواهد داشت. اگرچه خبری از فرمانروایی اژدها در آسمان‌ها نخواهد بود، اما موجودات دیگری هستند که قرار است حضور گسترده‌ای را در وستروس داشته باشند. مارتین گفت:

بدیهی است که در سریال شاهد حضور وایت واکرها خواهیم بود و این فقط یکی از جنبه‌های سریال است. همچنین موجودات دیگری مثل دایرولف‌ و ماموت‌ها نیز در سریال حضور دارند.

 Game of Thrones

همچنین طبق گفته مارتین، در زمان اتفاقات سریال هنوز خاندان لنیستر تاسیس نشده و حضور ندارد و بدین ترتیب خبری از فتح کسترلی راک توسط آن‌ها نخواهد بود، اما به‌جای لنیسترها خاندان محبوب دیگری در سریال حضور دارند. با اینکه لنیسترها در سریال یا حداقل در ابتدای آن حضور ندارند، اما قرار است شاهد اولین نسل از خاندان استارک در طول سریال باشیم. مارتین گفت:

این قلعه در واقع توسط خاندان کسترلی‌ اداره می‌شد و پس از فتح توسط لنیسترها در دوران سریال Game of Thrones به کسترلی راک تغییر نام پیدا کرد. استارک‌ها قطعا در سریال خواهند بود.

اگرچه بازیگرانی مثل نائومی واتس قرار است در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور داشته باشند، اما مارتین گفت هیچ شخصی قرار نیست نقش اصلی را در سریال داشته باشد و سریال قرار است چند خط داستانی مختلف و موازی را دنبال کند و تمرکز روی یک شخصیت خاص نیست. مارتین گفت:

من دوست ندارم از لغت نقش اول استفاده کنم. همانطور که در سریال Game of Thrones مشاهده کردید، ما تا فصل آخر هیچ بازیگر یا شخصیتی را به‌عنوان بازیگر نقش اول زن یا مرد حتی برای فصل جوایز معرفی نکردیم و همیشه این بازیگران را به‌عنوان نقش مکمل مطرح و معرفی کرده بودیم. من فکر می‌کنم که این موضوع برای سریال‌ها نیز صادق است. ما بازیگر نقش اول در بین این فهرست بزرگ از بازیگران نخواهیم داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده