نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم It: Chapter 2 در کامیک کان سن دیگو 2019 دارای پنل است؛ عدم حضور برادران وارنر

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که امسال دارای پنل در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۹ نیست، اما فیلم It: Chapter 2 دارای پنل اختصاصی است.

ماه گذشته بود که سرانجام شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما اولین تیزر تریلر فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را منتشر کردند که حاوی اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک مورد انتظار امسال بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم It (آن) قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۹ حضور داشته باشد. اندی موشیاتی، کارگردان این فیلم ترسناک با انتشار دو تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال حضور خواهند داشت. موشیاتی تایید کرد که پنل فیلم It: Chapter 2 در روز چهارشنبه، ۱۷ جولای ۲۰۱۹ (۲۶ تیر ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم It: Chapter 2

فیلم It: Chapter 2

با اینکه در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۹ احتمالا قرار است شاهد نمایش تصاویر جدیدی از فیلم It: Chapter 2 باشیم، اما برادران وارنر در یک اعلامیه غافلگیر کننده اعلام کرد که این شرکت قرار نیست در نمایشگاه امسال دارای پنل باشد و ظاهرا دنباله فیلم It تنها نماینده وارنر در کامیک کان امسال است. این در حالی است که برادران وارنر حضور پر رنگی را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی سال گذشته داشت و در طول آن شاهد نمایش اولین تریلر فیلم‌هایی مثل فیلم Shazam (شزم)، فیلم Aquaman (آکوامن) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) بودیم. این در حالی است که بسیاری انتظار داشتند تا برادران وارنر در کامیک کان امسال اولین تریلر فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) را نمایش دهد که شاید درنهایت این فیلم‌ها نیز حضور مستقلی را داشته باشند.

فیلم It: Chapter 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده