نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

اولین تیزر تریلر فیلم It: Chapter 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم It: Chapter 2 را منتشر کرد که در آن شاهد بزرگ شدن اعضای گروه بازندگان و بازگشت پنی وایز هستیم.

مدتی پیش مشخص شد که روز پنج شنبه این هفته قرار است اولین تیزر تریلر فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این فیلم ترسناک مورد انتظار منتشر شده است. شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما امروز اولین تیزر تریلر دنباله فیلم It (آن) را منتشر کردند که این تریلر با نمایش ملاقات بورلی مارش (بو) با بازی جسیکا چستین، با دختر پنی وایز در خانه قدیمی او آغاز می‌شود. اتفاقات این فیلم ۲۷ سال پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد که به نظر می‌رسد پنی وایز نیز بیکار ننشسته و برای اعضای باشگاه بازندگان که در طول تریلر بار دیگر دور هم جمع خواهند شد تا با این دلقک شیطانی مواجه شوند، نقشه کشیده و برنامه‌ریزی کرده است. در طول اولین تریلر فیلم It: Chapter 2 شاهد فلش بک به قسمت اول و اشاره به مرگ جرجی در آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق داستان اصلی، پنی وایز هر ۲۷ سال یکبار کودکان شهر کوچک دری، مین را هدف قرار می‌دهد و حال او باید با نسخه بزرگسالی کسانی که او را در قسمت اول شکست دادند، مواجه شود. علاوه بر این تریلر، پوستر جدیدی از فیلم It: Chapter 2 نیز منتشر شده که در آن شاهد دو بادکنک هستیم که به شماره این قسمت و حضور دختر پنی وایز اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم It: Chapter 2

جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، اندی موشیاتی وظیفه کارگردانی و گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم It را بر عهده داشته‌اند. این فیلم براساس رمان‌های ترسناک استیون کینگ در دست ساخت است.

فیلم It: Chapter 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده