نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

قسمت The Bells سریال Game of Thrones رکورد تعداد بیننده این مجموعه را شکست

شبکه HBO اعلام کرد که قسمت پنجم فصل هشتم سریال Game of Thrones موفق به شکستن رکورد تعداد بینندگان تاریخ سریال و شبکه شده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت پنجم فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با نام The Bells (زنگ‌ها) از شبکه HBO به روی آنتن رفت که با نقدهای بسیار متفاوتی نیز مواجه شد و این قسمت کمترین نمره را در بین تمامی قسمت‌های این مجموعه در وب‌سایت راتن تومیتوز دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار منتشر شده از قسمت پنجم فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت حکایت از رکوردشکنی آن دارد. طبق آمار منتشر شده، حدود ۱۸.۴ میلیون بیننده قسمت The Bells را از طریق تمامی پلتفرم‌های شبکه HBO تماشا کرده‌اند تا رکورد پیشین را که در اختیار قسمت سوم سریال Game of Thrones با نام The Long Night (شب طولانی) بود که ۱۷.۸ میلیون بیننده آن را تماشا کرده بودند، بشکنند. 

همچنین شبکه HBO اعلام کرد که به طور میانگین، ۴۳ میلیون بیننده هر قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را تماشا کرده‌اند که این آمار شامل پخش اول، تکرار آن، تماشا از طریق DVR و همچنین تماشا از HBO Now و Go می‌شود تا این سریال رکورد دیگری از نظر میزان تماشا به نام خود ثبت کرده باشد. برای درک بهتر بزرگی این آمار، به طور میانگین هر قسمت فصل هشتم این سریال بیش از ۱۰ میلیون بار بیشتر از میانگین تماشای هر قسمت فصل هفتم آن که رکورد قبلی در اختیار آن بوده، تماشا شده است. سریال Game of Thrones پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال در بین شبکه‌های پولی کابلی سال ۲۰۱۹ و همچنین پر بیننده‌ترین محصول تاریخ شبکه HBO است. همچنین شبکه HBO اعلام کرد که ۱.۶ میلیون بیننده قسمت پایانی سریال Veep (ویپ) را تماشا کرده‌اند.

قسمت ششم و پایانی سریال Game of Thrones بامداد روز دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر خواهد شد و پس از آن، مستند Game of Thrones: The Last Watch در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۹ (بامداد روز دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۸) که یک هفته پس از انتشار قسمت پایانی سریال خواهد بود، از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت که روز گذشته اولین تریلر آن منتشر شد. علاوه بر این، تیزر قسمت پایانی فصل هشتم سریال Game of Thrones نیز منتشر شده است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده