نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

همبازی شدن جسیکا چستین و اندرو گارفیلد در فیلم The Eyes of Tammy Faye

جسیکا چستین و اندرو گارفیلد قرار است در فیلم زندگینامه‌ای The Eyes of Tammy Faye شرکت فیلمسازی فاکس سرچ‌لایت، در کنار یکدیگر به ایفای نقش بپردازند.

جسیکا چستین، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ سینمای هالیوود با اندرو گارفیلد آمریکایی بریتانیایی در فیلم زندگینامه‌ای The Eyes of Tammy Faye (چشمان تیمی فِی) شرکت فیلمسازی فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight)، همبازی خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ مایکل شوالتر، کارگردان فیلم‌هایی چون Two Night Stand (رابطه دو شبه)، The Big Sick (بیمار بزرگ) و Hello, My Name Is Doris (سلام، اسم من دوریس است) خواهد بود.

داستان فیلم در مورد معروفیت عجیب‌وغریب و غیرعادی و دوران ظهور، اوج گرفتن و افول دو برنامه‌ساز تلویزیونی با نام‌های جیم و تیمی فِی بیکر است که نقش این دو نفر را قرار است اندرو گارفیلد و جسیکا چستین ایفا کنند

فیلم The Eyes of Tammy Faye بر اساس مستندی با همین عنوان به‌کارگردانی فنتون بیلی و رندی بارباتو از مجموعهٔ «دنیای عجیب» است و داستان آن در مورد معروفیت عجیب‌وغریب و غیرعادی و دوران ظهور، اوج گرفتن و افول دو برنامه‌ساز تلویزیونی با نام‌های جیم و تیمی فِی بیکر است که نقش این دو نفر را قرار است اندرو گارفیلد و جسیکا چستین ایفا کنند. جیم و تیمی فِی بیکر در دههٔ ۷۰ و ۸۰ میلادی برنامهٔ تلویزیونی خود را ساختند و زمان زیادی طول نکشید که برنامهٔ آن‌ها یکی از معروف‌ترین برنامه‌های مذهبی تلویزیون شد و تکریم و ستایش عشق، مورد پذیرش قرار گرفتن، شکوفایی و نیکبختی سرلوحهٔ کار این برنامه بود. تیمی فِی بیکر را با آن مژه‌های خاموش‌نشدنی، سرودخوانی متفاوت و خاص خود و اشتیاق و علاقه‌اش به تمامی مردم و در آغوش گرفتن هر قشری از جامعه، به معروفیتی افسانه‌ای دست پیدا کرد. اما خب سرانجام این برنامه خوب نبود و مشکلات مالی و کمبود بودجه، رقبای حقه‌باز که برای زیر کشیدن این برنامهٔ موفق دست به هر کاری می‌زدند و همچنین اتهامات جنسی به سازندگان آن، ضربهٔ سختی به محبوبیت و موفقیت برنامهٔ The Eyes of Tammy Faye زد و حتی ازدواج جیم و تیمی فِی بیکر نیز از این گزندها در امان نماند.

Jessica Chastain

جسیکا چیستن علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، در کنار کِلی کارمایکل و شرکت فیلمسازی وی، یعنی Freckle Films، از تهیه‌کنندگان فیلم The Eyes of Tammy Faye هستند و یوردانا مولیک نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارد. اب یلویا، نگارش فیلمنامه فیلم جدید شرکت فیلمسازی فاکس سرچ‌لایت را انجام خواهد داد.

جسیکا چستین سال کاری شلوغی را داشته است. وی سال گذشته علاوه بر بازی در فیلم Molly’s Game (بازی مالی)، اولین نقش‌آفرینی خود در دنیای ابرقهرمانی را نیز با حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) تجربه کرد. فیلم X-Men: Dark Phoenix دومین اقتباس سینمایی از یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه مردان ایکس، یعنی شخصیت جین گری است که در آن سرگذشت تراژیک وی روایت می‌شود. این فیلم در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸) اکران می‌شود. شخصیت جین گری برای اولین مرتبه در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) معرفی شد. کارگردانی این فیلم بر عهده برت رتنر بود. این بازیگر در قسمت دوم فیلم It نیز حضور دارد و با بازیگرانی چون جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز همبازی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده