نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵

سریال Barry برای فصل سوم تمدید شد

شبکه HBO از تمدید سریال دارک کمدی و بسیار تحسین شده Barry با بازی بیل هیدر، برای فصل سوم خبر داد.

مدتی است که پخش هفتگی فصل دوم سریال Barry (بری) از شبکه HBO آغاز شده است و تاکنون شاهد انتشار دو قسمت از فصل دوم این سریال بوده‌ایم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ این سریال دارک کمدی (یا کمدی سیاه و تلخ) و بسیار تحسین شده، برای فصل سوم تمدید شده است. تنها دو هفته پس از شروع پخش فصل دوم، شبکه HBO رسما از تمدید سریال Barry برای فصل سوم خبر داده است. طبق آمار منتشر شده، به طور میانگین حدود ۴۷۸ هزار بیننده دو قسمت اول فصل دوم این سریال را که هر قسمت آن نیم ساعت است، تنها در اولین پخش تماشا کرده‌اند که در مقایسه با فصل اول، به طور میانگین ۵۸۷ هزار بیننده دو قسمت اول فصل اول سریال بری را در اولین پخش تماشا کرده بودند که با وجود کاهش بیننده، به نظر می‌رسد که HBO از آن رضایت کامل دارد. در واقع به طور معمول بسیاری از بینندگان شبکه HBO ترجیح می‌دهند که این سریال‌ها را در زمان پخش تکرار آن، از طریق سرویس استریم و DVR تماشا کنند که به نظر می‌رسد در مورد سریال Barry نیز صدق می‌کند.

در فصل دوم سریال Barry شاهد ادامه داستان یک قاتل آدمکش قراردادی به نام بری برکمن هستیم که به دنبال ایجاد تعادل بین زندگی خود به عنوان یک قاتل حرفه‌ای و زندگی ساده به عنوان یک بازیگر است و او تلاش می‌کند تا عواملی را که باعث کشیده شدن او به سمت خشونت می‌شود، حذف کند، اما او در ادامه متوجه می‌شود آن‌ها تنها عواملی نیستند که در این بازی حضور دارند و باید با آن مواجه شود. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند.

قسمت سوم فصل دوم سریال Barry دوشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود فصل سوم سریال بری نیز سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده