نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

حضور دو بازیگر جدید در دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before تایید شد

شبکه نتفلیکس از حضور دو بازیگر جدید در دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before خبر داده است.

پس از موفقیت فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) در تابستان سال گذشته، شبکه Netflix و کمپانی فیلمسازی Awesomeness Films که زیر مجموعه کمپانی پارامونت پیکچرز است، ساخت دنباله این فیلم را تایید کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر جدید در این فیلم تایید و اعلام شده است. در ابتدا شبکه نت‌ فلیکس از اضافه شدن جردن فیشر، صداپیشه و بازیگر موشن کپچر شخصیت مت در بازی Until Dawn به جمع بازیگران دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before خبر داد. او قرار است نقش شخصیت جان امبروز مک‌کلارن را در این فیلم بازی کند. در قسمت اول لارا جین پنج نامه عاشقانه نوشته بود که یکی از این نامه‌ها برای جان امبروز مک‌کلارن بوده که در پایان قسمت اول شاهد ورود او بودیم. با این حال، بازیگر این شخصیت در قسمت اول این فیلم جردن برچت بوده که در دنباله آن فیشر قرار است نقش این شخصیت را بازی کند.

جردن فیشر

امبروز مک‌کلارن در واقع رقیب عشقی شخصیت پیتر کوینسکی در فیلم To All the Boys I've Loved Before 2 (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ۲) خواهد بود. علاوه بر فیشر، شبکه نتفلیکس از اضافه شدن راس باتلر، بازیگر سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) و سریال Riverdale (ریوردیل)، به جمع بازیگران این فیلم برای بازی در نقش ترور خبر داده که ترور در واقع بهترین دوست پیتر کوینسکی است. باتلر به تازگی در فیلم Shazam (شزم) نیز به ایفای نقش پرداخته است. مت کاپلان، تهیه کننده دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before در رابطه با اضافه شدن باتلر گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم راس باتلر به جمع بازیگران دنباله فیلم To All the Boys برای بازی در نقش ترور پایک اضافه شده است. او در دنیای واقعی دوست نوحا نیز است و یک رابطه و شیمی طبیعی بین این دو بازیگر وجود دارد و این دوستی به این مجموعه آورده شده و ما نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر باشیم تا طرفداران این دوستی را در روی صفحه نمایشگر خود مشاهده کنند.

لانا کاندر در نقش لارا جین، نوحا سنتینو در نقش پیتر، جنا پریش در نقش نقش مارگوت، آنا کتکارت در نقش کیتی و جان کوربت در نقش دکتر کاوی، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی دوباره در فیلم To All the Boys I've Loved Before 2 باز خواهند گشت. علاوه بر این، تصویری از حضور نوحا سنتینو و راس بالتر در پشت صحنه دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

To All the Boys I


منبع EW EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده