نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

اطلاعات جدید فیلم Star Wars: Episode IX در ماه آوریل منتشر خواهد شد

به‌تازگی اعلام شده که اخبار و اطلاعات جدید فیلم جنگ ستارگان: قسمت 9 (Star Wars: Episode IX) ماه آوریل منتشر می‌شود اما هنوز هیچ خبری از تریلر این فیلم نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) قصد دارد اطلاعات جدید و مهمی را در رابطه با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت 9) منتشر کند. این کمپانی در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که یک پنل مخصوص این فیلم مورد انتظار، قرار است در رویداد Star Wars Celebration که ماه آینده در شیکاگو برگزار می‌شود، وجود داشته باشد.

کتلین کندی، رئیس کمپانی لوکاس فیلم، به همراه جی جی آبرامز که کارگردان این فیلم محسوب می‌شود، قرار است در طی برگزاری این پنل حضور داشته باشند. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که به صورت قطعی و رسمی منتشر شده است. براساس اطلاعاتی که از آخرین قسمت برنامه Star Wars Show به دست آمده، این پنل، قرار است شامل «اتفاقات شگفت‌انگیز و مهمانان ویژه» هم باشد. در این برهه زمانی هنوز مشخص نیست که کدام یکی از بازیگران این فیلم در پنل حضور خواهند داشت و اینکه آیا تریلری هم برای حضار پخش خواهد شد یا خیر.

براساس گزارش‌ها، این پنل قرار است در روز جمعه، ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) برگزار شود. خوشبختانه این رویداد قرار است به صورت زنده هم برای طرفدارانی که نمی‌توانند در مراسم حاضر شوند، پخش شود. فیلم جنگ ستارگان: قسمت 9 آخرین قسمت از سری فیلمی خواهد بود که نام آن مجموعه Skywalker Saga است. این فیلم در ابتدا قرار بود که توسط کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) یعنی کالین ترورو کارگردانی شود اما مثل اینکه دیدگاه و نظرات او با دیگر سازندگان متفاوت بود. به همین دلیل، جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) که در سال ۲۰۱۵ اکران شده بود، برای کارگردانی این اثر انتخاب شد.

فیلم جنگ ستارگان: قسمت 9 در ابتدا برای اکران در ماه می سال ۲۰۱۹ تنظیم شده بود اما به خاطر همان ماجرای تغییر کارگردان، کمپانی لوکاس فیلم مجبور شد تا تاریخ اکران این اثر را تغییر دهد و آن را عقب بیندازد. به هر حال، می‌توان گفت که مسئولان این کمپانی، بهترین تصمیم را گرفتند؛ زیرا اثر جدید و فوق‌العاده مورد انتظار کمپانی دیزنی یعنی فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) قرار است اواخر ماه آوریل به روی پرده سینماها برود و قطعا تمام توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است اسکار آیزاک، آدم درایور، دیزی ریدلی و جان بویگا را به روی پرده سینماها بازگرداند. از طرف دیگر هم هنرمندانی مانند کری راسل، دامینیک مانهن و ریچارد ای. گرنت با این فیلم، برای اولین بار در سری فیلم Star Wars حضور می‌یابند. در انتها، گزارش‌ها حاکی از آن است که جدیدترین قسمت سری فیلم جنگ ستارگان ممکن است تنها پروژه شگفت‌انگیزی نباشد که در مراسم Star Wars Celebration ظاهر می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده